Kesätapahtumat sitoo myös järjestysmiehiä paljon.Eikös tiplomaatti meinannu ruveta taksi-Isännäksi. Ei se sitte enää sylkäsekkää
kuski pukille ja ovella se puottaa rovot kaulunakaulan kouraa😉
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3157 3158 [3159] 3160 3161 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kesätapahtumat sitoo myös järjestysmiehiä paljon.Eikös tiplomaatti meinannu ruveta taksi-Isännäksi. Ei se sitte enää sylkäsekkää kuski pukille ja ovella se puottaa rovot kaulunakaulan kouraa😉 Saas nähdä, ehtiikö siellä koskaan yöpyä?Huomenta vaan kaikille! Kyllä se on krooninen pula tälläkin hetkellä kuskeista. Ja kun uusi vaunu tulee, niin pyhitetty 2-3 viikkoa reissua varten Käyty koiran kanssa tunnin lenkki mehtäsuksilla sivakoiden
Huomenta vaan! Palattu töistä
Tultu hierronasta ja nyt sauna lämpiämässä
[TERAPIA] Hyvin tiivistetty . Minä hiihdin yhden hiihtokilpailun koulussa ekalla luokalla. Ensimmäisen ja viimeisen. Eksyin väärälle ladulle ja toiset oli jo syömässä kun raahauduin maaliin. Lyhyt ura mietaa esikuvana sai nopian lopun ylimääräisten kilometrien aikana. Kirvesmiehenähän minä töissä olen mutta voinhan mää nyt pakkaspäivänä vaikka fergun katkaista Hauskoja harrastuksia traktoreihin liittyvät asiat. Tuli hienoja muistoja mieleen kuvista. Noin 15-vuotta sitten entisöin Ferguson T 20 mallin vuodelta 1948. Osia joutui tilaamaan mm, Englannista. ![]() Ja päivä täys, lähempänä taas eläkeikää
![]() Ja päivä täys, lähempänä taas eläkeikää Sinähän saat kohta minut kiinni. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3157 3158 [3159] 3160 3161 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|