Minä odotan innolla kun aloitat pintakäsittelyn seiniin. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minä odotan innolla kun aloitat pintakäsittelyn seiniin.
Ajeltiin eilen Kylmäluoman leiritäalueelle tuttava pariskunnan kanssa (heillä 30 v hääpäivä) ja tänään tultiin Rukalle. Porukka halusi herrastella ja nyt ollaan huoneistohotellissa . LMC nököttää parkkipaikalla.
Korjattu Dethleffs IT20 ohjauspaneeli ja piirretty siitä kytkentäkuvat.
Minä odotan innolla kun aloitat pintakäsittelyn seiniin. Se on loppujen lopuksi simppeli homma, siveltimellä Antiikkilaastia. Yksi päivä ulkopuolella ja toinen päivä sisäpuolella. Tornin teko vie jo muutaman viikon. ![]() Vaihdettu Hymeriin öljyt ja suodatin. Mobilin 3000 sta laitoin ja M-filtterin suodatin. Vähän muutenkin kattelin että kaikki on ok.
Iski jonninlainen flunssa. Ensin oli Perjantaina kurkku kuin pikkipallon olis nielly sitten tulikin jo nuha ja kuumeenpoikasta. Ny jo vähän on tässä sopeutunu. Eiköhän se tästä. kannettu ikkunasta vierashuoneen soffa
uudelle omistajalle laitoin perjantaina naamakirjan kirpikseen ilm. lahjotetaan soffa ja samalla hetkellä siihen ilmaantui kolme tarvitsijaa ja nyt se sitten muutti uuteen kotiin otto kisuli itki siellä huoneessa kun hänen säkynsä hävis voi pikkusta ![]() nooh kohta pääsee meitin uuteen sänkyyn kunhan vaan ensin huone tulee kuntoon ja käydään ne sängytkin ostamassa ensten ei montaa seikkaa puutu mutta olennaista kuitenkin ![]()
Kopioitu kuvia eilisistä häistä konneelle
kaksi traktori tukkikärrillistä halkoja näin aamu tuimaa tuli tekastua kun oli siskon mies jelppimässä.
Veneen kun käy nostamassa mökillä rannalle ja tuo talliin moottorit, niin alkaa suomen reissun hommat olla valmiit kotimatkaa vailla. Tänä mukavana aurinkoisena päivänä oltu puolukka mettas ja poimittu 10kg..
olimpaha pirtiä ja polkasin pyöräll mukkulasta lahen torirantaan muikkumarkkinoille. ja kun pistin pyörää lukkoon ni huomasin jättäneeni lompakon autoon... kyll meinas ahistaa va onneks oli kakstoista euroo kolikoita housun taskuss ni sai pikkasen muikkuja ja savusulatejuustooo
olimpaha pirtiä ja polkasin pyöräll mukkulasta lahen torirantaan muikkumarkkinoille. ja kun pistin pyörää lukkoon ni huomasin jättäneeni lompakon autoon... kyll meinas ahistaa va onneks oli kakstoista euroo kolikoita housun taskuss ni sai pikkasen muikkuja ja savusulatejuustooo anteex mut ![]()
Komia ja lämmin oli kesäpäivä tänään. Emäntä kävi pari sankkoa puolukoita lähimetsästä. Minä puuhastelin lattian niskat paikalleen.
![]() Tänä mukavana aurinkoisena päivänä oltu puolukka mettas ja poimittu 10kg..Usein kuulee sanottavan, ettei pidä yleistää, nyt kuitenkin, mettäshän sitä ![]()
Mökillä Sauvossa koko viikonloppu.Laituri n pontooniosa nostettu maihin samoin soutuvene.Moottoris ahalla pätkitty loput polttopuut.Kirvestä heilutettu sahatut klapeiksi.Nyt mies kuin jyrän alle jäänyt.Paikkoja kolotaa ja ihan jumissa
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|