Ja, kohta duuniin
Vuoro alkaa klo.12.00-01.00. Huomenna Liisan pub/ Lievestuore, ylihuomenna pub Oskar/Rautalampi. Ja sitten jouluaattona taksia taas 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3119 3120 [3121] 3122 3123 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja, kohta duuniin
Ostin 2,6 kg kotimaisen lohen 7,9€ kilo, fileoituna 9,9€ kilo.
No se tietenkin maksoi noin 26€ , en ymmärtänyt logiikkaa kun naapuri siinä kalatiskillä osti norjalaista lohifilettä 26€ kilo Sai 1,1 kilon palan. Maksoi enemmän kuin minun nettopainoinen kotimainen ![]() Tuntui jotenkin jotta miksi ? Ostin 2,6 kg kotimaisen lohen 7,9€ kilo, fileoituna 9,9€ kilo.Oliko sinun lohesi kirjolohta kassissakasvattettu myydään tohon7,90 hintaan. Voisin tulla rakennustarkastajak si ja määrätä talon purettavaksi...puri sin sitä mielelläni ![]() Paljon:
Vein ystävättäret kynttiläuinnille,itse menin bensa aseman kautta huoltoon. Volvon etupyörän laakeri oli tullut tiensä päähän. Hain naiset uimahallilta ja itse Q-katsastukselle näyttämään, että laakeri on vaihdettu. Sieltä kauppaan ruokaostoksille ja kotiin syömään. Päikkäreiltä juuri heräsin ja join päiväkahvit, nyt luppoaikaa, klo 15:00 hierojalle. Jos vielä illansuussa pyörähtäisi Motonetille pitkävartista lumentyönnintä ostamaan, tiedä vaikka vkl. sataisi lunta Kuusen vei kotio ja vielä työaikana
Pihan lumityöt. Vielä olisi pitänyt panna Atria lämpiämään ja putsata sekin. J.ää siis seuraavaan lämpöiseen keliin.
Ei, oli erä tarjouksessa aamutuimaan. Se on näitä ison p**kakaupungin etuja. Välillä täältäpäin tosiaan löytyy kaikenlaista tarjousta. Pääasiassa muuten käytämme ruokakauppana tuota josta tuon lohen ostit. Eilen lähi K-supermarketissa oli erä kanadalaista siianmätiä hintaa 39.-/kg. 17.9 tänä vuonna Kanadassa pakattu. Ostin 2,6 kg kotimaisen lohen 7,9€ kilo, fileoituna 9,9€ kilo.Oulussa tänään kokonainen Norjan lohi (2-3kg) 6,99/kilo ja ilmainen fileeraus.Ruodot lohikeittoon perinteisesti. Ja, kohta duuniin Sairasta.... Sairasta.... Miten niin. Normaaleja työhommia mun mielestä. Se kiinnostaa, että kumman hommista TD valitsee, jos tarjolla on samalle ajankohdalle ekä taksia että järkkäritouhua? Täysi työpäivä,ja 2,5 tuntia kikyjä päälle
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3119 3120 [3121] 3122 3123 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|