pari päivää sitten haettu vaunu kotipihalle ja nyt napsastu jääkaappi kylmenemään ja lämmöt päälle että saa vaunun "kuivaksi" ennen viikonlopun koitoksia.
-b-
-b-
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
pari päivää sitten haettu vaunu kotipihalle ja nyt napsastu jääkaappi kylmenemään ja lämmöt päälle että saa vaunun "kuivaksi" ennen viikonlopun koitoksia.
-b- Koeponnistettu kaasulaitteet. Kunnossa ja 20€. Elkää kysykö missä. En kerro kun näin sovittiin.
Crosstraneril häärätty sen 20minsaa..1kk 1viikko ja 5,2kg poissa
ja hyvältä tuntuu..
Nuohosin savupiipun ja hellan mökillä. Pari sankollista lähti tuhkaa ja nokea. Imuroin tuhkaimurilla loput. Hyvin toimi kun otti tuhkaimurista kangassuodattimen pois. Niin, tuhkaimuri on se joka vaatii lisäksi pölyimurin.
Soropit hörppään nisun kanssa ja hieman rakennus puuhastelua ja saunan lämmitystä. ![]()
Oltu päivä töiss ja tultu mukkulaan autolle/vaunulle ja korkattu pullo saunalahtee.. pitäs koht korkata toine ku eka meni janojuomana....
sen verran editii ett pojat kyll vähä jelppas en mää yksin koko pulloo.. Vaunu saatu jaloilleen kausipaikalle. Huomenna vuorossa teltan pystytys.
Ulko-ovia laiteltu sukulaismiehen varastoon. Rautiasta niitä hakiessa paikalla ollut maalaisisäntä lähti ennen meitä, joka jätti jälkeensä väkevän navetan hajun.
Myyjä kysyi meiltä, että millä navetan hajun saa vaatteista pois. NO, menemällä sikalaan. ![]()
Hain lumilingon takuukorjauksesta. Olin vienyt sen toukokuussa.
Lumi voi tulla. ![]() Hain lumilingon takuukorjauksesta. Olin vienyt sen toukokuussa. hah-haa nauraa ääneen ... hyvähän se on ajoissa sekin laittaa jo esille ja ennen kaikkea kuntoon vaikka itse vielä ajattelen tämänkin myräkän aikana että vielä on kesää jäljellä vielä tulee kauniita päiviä lal-la-llaa- lal- laa... ![]() Piirretty Dethleffs:sin ohjauspaneelin kytkentäkuvaa ja samalla tutustuttu sen yhteyttä EBL 20:sen laturiin. Syy on vika joka pitää selvittää.
Piirretty Dethleffs:sin ohjauspaneelin kytkentäkuvaa ja samalla tutustuttu se yhteyttä EBL 20:sen laturiin. Syy on vika joka pitää selvittää. Hyvä, hyvä, puuhassa pittää olla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|