Podettu vaunukuumetta. Voi jösses sentään, milläs tän taudin parantais??? 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Podettu vaunukuumetta. Voi jösses sentään, milläs tän taudin parantais???
![]() Podettu vaunukuumetta. Voi jösses sentään, milläs tän taudin parantais???Ei kai tuohon tautiin ole muuta lääkettä kuin ostaa vaunu. T: ninim. monta autokuumetta potenut. Ei kai tuohon tautiin ole muuta lääkettä kuin ostaa vaunu. Pitäs vaan ryöstää pankki ensin.. http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/camper/1285236 Pitäs vaan ryöstää pankki ensin.. 'Päivitetty 16.04.2009' !! Ei kai se NIIN kauan ole ollut myynnissä ? ? ? ? ? Pitäs vaan ryöstää pankki ensin.. komia olis vaunu ylen komia
Podettu vaunukuumetta. Samoin täällä kun ei tässä hiervee hätä ole just nyt hankkia vaunua, joutaa vaikka kevääseen ootteleen.ei tässä hiervee hätä ole just nyt hankkia vaunua, joutaa vaikka kevääseen ootteleen. Mites se kausipaikka, ette kai mökissä meinaa talvea viettää, oliko se nyt Rukalta mistä te sitä kausipaikkaa meinasitte ? Semmonen kutina on että Weicco hankkii vaunun messuilta. ![]()
Mites se kausipaikka, ette kai mökissä meinaa talvea viettää, oliko se nyt Rukalta mistä te sitä kausipaikkaa meinasitte ? Kolilla käytiin paikkaa kattelemassa jokin aika sitten. Varsannokan kans hääriny..ei taho se kulkea emänsä perässä tarhaan..keles..Mul la sen kans olis aikaa mitenkää taistella aamuisin..Huomenna varustan kulkureitin eliminoidakseni varsan poikkeemat
Tuttu tunne,hah haa
Meitin arabitamma oppi olemaan pihalla vapaana ja savusti kalaa kanssani grillikatoksessa,- ainoo vaan kun se tykkäs vetää hampaillaan naarmun autojen konepelteihin!!!! ![]() Pikku poni oli välillä niin itsepäinen että lähti aamulenkille kylänraitille ja arabi siitä sitten perään suojelemaan ja aina silloin kun itellä oli kiire jonnekkin muualle ![]() Vieläkin on ikävä hevosten tuoksua ja aamuhörinää aamutallissa,,,,,,,,,,,, Tuttu tunne,hah haa Juu, kyl se mukava on tallii men ko ne hörisee ja aina innokkaasti ulos syömään, paitti toi perkuleen (söpö) varsuli ![]() Mä kävin tänään stadissa tsiigaamassa yhtä stolea,
vihdoin ne dorkat tajus et se on ihan mäsä kun mä sanoin et jotain sille täytyy duunata. Skurugin meinas ajaa mun päälle. ![]() Sit matkalla yks fogeli lens mun öögan ohi ja mä hiffasin ton kuun. Se pelasti mun matkan. Podettu vaunukuumetta. Voi jösses sentään, milläs tän taudin parantais???Osto ![]() Tehty melkein mahdoton. Korjattu Macbook . Näytön vaihtokin tehty todella hankalaksi, normaaliin pc:hen tekee vartissa. Tässä 1,5 tuntia. Liimalla ja klipseillä kehykset kiinni. Invertteri upotettu saranapalkin sisään. Ei saa invertteriä kytkettyä ennenkuin purkaa koneen. Nyt alkaa ymmärtää miksi se on niin kallis. Menee työtunteja kasatessa niin paljon
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|