Mää vaan ihmettelin niitten makua kun näin yx päivä sen mustasilmäisen kuvan susta
Noo eihän se mulle kuulu
Oli/ tuli aviomies kotona kun Risto palveli asiakasta, lopputulos tuo
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3047 3048 [3049] 3050 3051 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mää vaan ihmettelin niitten makua kun näin yx päivä sen mustasilmäisen kuvan susta Oli/ tuli aviomies kotona kun Risto palveli asiakasta, lopputulos tuo No, oli ainakin paremmalla puolen... Käsitän hajautetut palvelut sellaisiksi Kun esimerkiksi kaupat, ravintolat ym muut palvelupisteet on etäällä toisistaan. Esim. Levillä kaikki on suppealla alueella. Viety meidän Nalle jälleen lämpimään talvipesään
![]() Pääsi sopivasti suojaan ennen tällä viikolla tulevia syyssateita... Käsitän hajautetut palvelut sellaisiksi Kun esimerkiksi kaupat, ravintolat ym muut palvelupisteet on etäällä toisistaan. Esim. Levillä kaikki on suppealla alueella. Tuota minä pelkäsinkin... ![]() Jos Äkäslompolossa menee YkkösCaravaniin, niin joutuuhan siinä kaupalle jonkun satametriä käveleen. Tuskinpa Levillä paljon lähemmäs pääsee? Tuota minä pelkäsinkin... Levilehdossa tien ylitse noin 50 m ja on K-Marketissa ja Alkokin löytyy saman katon alta. Viime viikolla Levin alko oli S-marketissa ?
Viime viikolla Levin alko oli S-marketissa ? Niinpäs onkin minun muistikuva oli vanhemmalta ajalta. En minä siitä motkotuksesta välittänyt, vaan yksi aamu katsoin peiliin ja ajattelin jotta on muutakin elämää, kun alkoholin käyttö.Mietin pitkään ja monta kertaa kysynkö. En kysy. ![]() Et vaan sä harjoittelet jo sitä taksisuharin uraa..Lauantaina käyn yhden päivän direktiivi koulutusta ja sitten ollaan yhteydessä, sano jotta lokakuussa tulee yksi uusiauto, merkkiä en kysynyt. Inva/baari taksipuolle oli puhetta se kouluttaa itse, kun sekin vaatii nykyään 8h koulutuksen. Kylläpä on ollut taas kiire päivä.Ja pihassa seisoo yks auto koekilvillä,katsellaan sit huomenna lisää ![]() Lauantaina käyn yhden päivän direktiivi koulutusta ja sitten ollaan yhteydessä, sano jotta lokakuussa tulee yksi uusiauto, merkkiä en kysynyt. Inva/baari taksipuolle oli puhetta se kouluttaa itse, kun sekin vaatii nykyään 8h koulutuksen. Kylläpä on ollut taas kiire päivä.Ja pihassa seisoo yks auto koekilvillä,katsellaan sit huomenna lisää Diplomaatit on tunnetusti varakkaita.... No puukkopajallahan sitä on askarreltu. Joulu on tulossa ja kysyntä tulee normaalisti sitten kun ei enään paljoa kerkee tekemään... Jos nyt sais hyllyyn muutamia valmiiksi...
Käytin vaimon klopot suutarissa. Kiilakorosta oli pohja osittain irronnut. Liimaus ja varmistus naulalla, 8€. Ammattilaisen käsityötä, sano. Mitä muuta vastaavaa palvelua saa nykyänsä tuolla rahalla?
On muuten katoava luonnonvara nuo suutarit. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3047 3048 [3049] 3050 3051 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|