Suattaap olla valojakkii monellaisii!Tää oli ihan hyvä pointti, mulle sattu just ne hyvät valot
Huanoja ja vielä huanompii. Tää olj sitte huumorrii. Ja huanoo sellaast.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3030 3031 [3032] 3033 3034 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Suattaap olla valojakkii monellaisii!Tää oli ihan hyvä pointti, mulle sattu just ne hyvät valot ![]() Tää oli ihan hyvä pointti, mulle sattu just ne hyvät valot Ja mitkäs ne oli? Työautoissa kavereilla Luminalights 80W (Powerx?). Ajeltu abc tupoksen takapihalle yöksi tästä on hyvä ponnistaa huomenna ylläkselle
Ei tästä oo kauan ku laitoin isäukolle Navaraan ledilamput keulaan, valoa on mutta se on sellainen pallo ilman tarkkoja valorajoja joten joko se on liian ylhäällä tai edessä on kaamea valomäärä.. Kumma juttu. Ensin halutaan lisää valoa ja sitten sanotaan, että sitä on liikaa... ![]() Kumma juttu. Ei ollenkaan kumma juttu, valon pitää olla oikeassa paikassa näkökentässä ... ![]() Huomenta vaan kaikki. Kohta viemään emäntää töihin, ja sitten setää moikkaamaan.Tulispa jo torsta, että sais piilolinssit ja viikonloppu jotta pääsee tienaamaan. Ja 7.10, jotta saa taksi asiat kuntoon
Valtraan hommasin pari vuotta sitten tommosen leditangon tonne ylös ja se tuli linssitekniikalla, näkyy kun tihrustaa..
![]() Teki tommonen alta metrin tanko kertaheitolla tarpeettomaksi ajovalot ja xenontyövalot, se korvaa nimittäin kerralla kaikki ja nuo reunalinssit nakkaa valoa lähelle ja keskellä olevat mulkosilmälinssit sitten kauas vähän tarkempirajaisena pallona. Tuokin tosiaan pari vuotta vanha, hinnat oli ainakin tippuneet jo aika radikaalisti kun vähän aikaa sitten asiaa tutkein.. Valtraan hommasin pari vuotta sitten tommosen leditangon tonne ylös ja se tuli linssitekniikalla, näkyy kun tihrustaa..Kyllä tuollaisesta tangosta lähtee riittävä määrä valoa työvalona. Tai liikennekäyttöön tarkoitettuna kaukovalona, mikäli merkinnät löytyy. Kokonsa puolesta ideaali - ei ymmärrä mihin niitä entistyylin ämpäreitä enää tarvitaan.. Mulla rattorissa ei vaan saa päälle työ- ja ajovaloja samanaikaisesti kun valokytkyssä omat asentonsa molemmille - parkit tosin palavat molemmissa asennoissa aina.. vaan eihän tiellä pidä työvaloilla ajaakaan vaan ajovaloilla. ![]() Auto voimansiirron öljyjen vaihdossa Jyväskylässä.
Aikaa kulutellen, kotiin päästyä pitää alkaa rakentaa kaappia vaunuun... Koulutuspäivä tänään, pks koulutus ja aivan silkkaa rahastusta. Tulee piiitkä päivä, onneksi voi surffata netissä.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla Ei ollenkaan kumma juttu, valon pitää olla oikeassa paikassa näkökentässä ... Eikös se hoidu suuntauksella? ![]() Eikös se hoidu suuntauksella? Paranee suuntaamalla ylöspäin, silloin ei tule liikaa valoa auton eteen. Tällöin kyllä menetetään matkaa valojen kantamassa mutta puiden latvoissa olevat linnut näkevät paremmin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3030 3031 [3032] 3033 3034 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|