Onneksi olkoon,ne on noi rahamiehet tommosia
Mimmosia?
Rahattomia? Kyllä! Nyt!
Entisiä rahamiehiä!|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2946 2947 [2948] 2949 2950 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onneksi olkoon,ne on noi rahamiehet tommosia Mimmosia? Rahattomia? Kyllä! Nyt! Entisiä rahamiehiä!n-sarjan prosessori on oikea 4 ytiminen kun taas i5 on 2 ytiminen, eikä tuosta ytimien määrästä ainakaan haittaa ole. Älä unohda noita eri sukupolvia, jostain i5:stakin mikä tuo lienee jo 7. sukupolvi tjsp. menossa vaikka ihan samalla tavalla ne ekatkin oli i5:ia, vaan potkussa eroa nykyisiin on kuin yöllä ja päivällä ![]() Itselläkin tässä koneessa pyörii i7 6700HQ kun emännällä on i7 3540M ja molemmissa samaiset 16 muistia sekä identtiset SSD:t, vaan silti tämä pesee tuon emännän mopon mennen tullen. Tosin toki sekin riittää hänelle, hänen käyttöönsä vallan mainiosti ja siksi en nyt niin hirveästi katselisikaan noita tehoja papereilla, vaan sitä käyttäjää ja hänen tarpeitaan. Meillä esim. minulle riittää hyvin 15" läppärin näyttö, kun emännällä on omassa läppärissään 17" jne ![]() Ne kuuluu vain eliitille ja raha-henkilöille No sehän kävis hyvin Polarin ja Volvon kaveriksi mutta sen mitä olen kuullut niin harva kone toimii vanhana yhtä hyvin kuin Mäkit. sen mitä olen kuullut niin harva kone toimii vanhana yhtä hyvin kuin Mäkit. No mullahan olisi pari vanhaa valkoista uusilla akuilla 150€ /kpl , latureineen ![]() No sehän kävis hyvin Polarin ja Volvon kaveriksi.Ei ainakaan minun kohdalla ![]() Ne kuuluu vain eliitille ja raha-henkilöilleJuurikin näin ![]() Mimmosia?Vai entisiä ![]() Palauttaa voi, jos ei käy?Palauttaa voi,mutta en hakenut mitään tehokasta Työkonetta,ja tälläkin pärjännyt 9V ihan hyvin ![]() Mäkki vaatii opettelua jonkun verran, en siksikään suosittele. Statusesine saattaa olla toisille, mulle se on käyttömukavuutta ja huoltovapautta, kun muutenkaan ole ollut tapana välittää statuskysymyksistä.
Vehkeet tarpeen mukaan, itse olisin ostanut orgin selailuun vaunussa ja kotona Keviltä käytetyn laatukoneen pienemmällä tai samalla rahalla, vaan etköhän pärjää tuollakin. Vehkeet tarpeen mukaan, itse olisin ostanut orgin selailuun vaunussa ja kotona Keviltä käytetyn laatukoneen pienemmällä tai samalla rahalla, vaan etköhän pärjää tuollakin. No jos se pointti on tänne nakutella ajatuksiaan, niin täbi lienee se näppärin. Pienikokoisena kulkee helposti mukana ja kyllä tuolla omalla kokemuksella kummasti näppäileekin sen vähän mitä forumeilla seikkailu tai sähköposti & naamakirja tarttee Kyllä pärjään. Hei! Jos koneella on rekisteröinnillä mahdollisuus kolmen vuoden takuuseen niin rekisteröi se. Jotkut myyjät tarjoaa sitä. Ja osta siihen hyvä virusturva, sekä varmuuskopioi kone ennenkuin ajat siihen mitään muuta proggista sisään. Koneissa normaalisti on tämä mahdollisuus ihan opastetuna. Tarkasta kun sitten otat sen käyttöön, että jos on palautuspisteiden luominen mahdollista, että se on myös päällä. Helpottaa sitten jos tulee jotain ongelmaa. Ostin tyttärelle YO lahjaksi HP:n olikohan muistaakseni malli Pavilion ja on ollut kyllä hyvä. Miksi täällä kukaan ei ehdota TD:lle Mäkkiä suoraan ? Porukka alkaa jo oppia, ettei se Hampurilainen ole sen kummempi kuin muutkaan. Porukka tuntee TD:n niin hyvin, että tietää mitä hän tarvitsee. Ihaan piti kuitenkin avata mäkkikeskustelu, ei siinäkään mitään uutta.
Toisaalta, TD:hän oli jo ostanut koneen joten turhaahan se oli mitään kenenkään tarjota.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2946 2947 [2948] 2949 2950 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|