Olen tässä miettinyt,että olenko tullut jo vanhaksi karavaanariksi,kun pitää vaunun ikkunasta katsella muitten vaanareitten tekemisiä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2891 2892 [2893] 2894 2895 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen tässä miettinyt,että olenko tullut jo vanhaksi karavaanariksi,kun pitää vaunun ikkunasta katsella muitten vaanareitten tekemisiä
![]() Olen tässä miettinyt,että olenko tullut jo vanhaksi karavaanariksi,kun pitää vaunun ikkunasta katsella muitten vaanareitten tekemisiä No juu... Neuvomaanhan sitä pitäisi mennä! ![]() Olen tässä miettinyt,että olenko tullut jo vanhaksi karavaanariksi,kun pitää vaunun ikkunasta katsella muitten vaanareitten tekemisiäMeinaakos diplomaatti tänäkesänä ulkoiluttaa polaria muuallakin kun siellä karstulassa? Tietysti nyt jos töitä on tasaiseen tahtiin niin vähän hankala siitä on mihinkään reissuun ampaista Olo on kuin Adrian aikaan tuunausinnostuksess a vaikka nyt ei edes oma auto ole kyseessä.
Kävin hakemassa marmorilta Ducaton avaimeen uudet hopeiset kuoret, pitäähän nyt avainkotelon olla auton värinen. Isällä parin viikon päästä synttärit mutta eihän tätä jaksa niin pitkään odotuttaa.. ![]() Meinaakos diplomaatti tänäkesänä ulkoiluttaa polaria muuallakin kun siellä karstulassa? Tietysti nyt jos töitä on tasaiseen tahtiin niin vähän hankala siitä on mihinkään reissuun ampaistaTäälä sitä ollaan varmaan tämä kesä ja talvi. Tienataan nyt rahaa ens kesän reissuja varten.Elokuussa menee huoltoon vaunu.
Kävimmä syömässä "lahjakortin" pizzeria Sorrentossa.
Uusi starttiakku saatu Berliinissä, kyllä pyrittää taas niin villisti että ei ehdi startin ääntä kuulla kun käynnissä.
Ei tuo falckin homma pelannut ihan kuin odotin. Tulivat vaan antamaan apuvirtaa ja kertoivat missä lähin Fiat huolto. Mainosten mukaan kuvittelin että tuovat uuden akun tullessaan ja ei tartte maksaa kuin uuden akun hinta. Nyt piti maksaa uusi akku + asennus tuonne liikkeeseen. n. 200eur yhteensä. Mutta on siinä nyt muutamaksi vuodeksi akkua... Olen tässä miettinyt,että olenko tullut jo vanhaksi karavaanariksi,kun pitää vaunun ikkunasta katsella muitten vaanareitten tekemisiä Ei se ikäkysymys ole. Sitäpaitsi et ole karavaanariksi vanha, ja iältäsikin juuri ja juuri keski-ikäinen. Käytiin tossa äsken Kyyjärvellä kahveella
Ei mene vaunussa sähköä ![]() Käytiin tossa äsken Kyyjärvellä kahveella Tuohan alkaa kuulostamaan kuin mun hommilta, jos voi tehdä saman asian jossain muualla kuin vaunissa/autossa, miksei siis tekisi ? Ajaa vaikka muutaman kilsan valmiiseen pöytään päästäkseen kuin että alkaisi tekemään sitä, aivan, oikea meininki vaikkei olekkaan ehkä oikeaa karavaanarismia. ![]() Siinä mielessä diplomaattinen näkökulma, raha on tarkoitettu käytettäväksi. Ei tämä karavaanarismi tarkoita että kaikki pitää tehdä siellä, voi nauttia kahvin muuallakin. Käytiin tossa äsken Kyyjärvellä kahveellaEssolla, voitikko pajatsossa edes takasin kahvi rahat ? ![]() Ensin hikoiltiin kun pieni sika ja käytiin jo tajunnan rajamailla
Sitte sairaalassa tiputuksessa ja nyt alkaa taas pikkuhiljaa elämä voittamaan ![]() Essolla, voitikko pajatsossa edes takasin kahvi rahat ?Esso loppunut,mutta Shell ![]() ^^ Korkkia pienemmälle, niin helpottaa. Et sinäkään enää ihan nuori ole.
------ Mikäs siinä on kahvilla ja syömässä käydä missä vain, mutta se on arkielämää, eikä karavaanariharrastu sta. Jokainen laittaa roponsa mihin haluaa, mutta tyytyy sitten siihen, että johonkin muuhun ei riitä. Minä joudun olemaan ilman naapurikylän kahvikuppeja ja aapeeseen seisovia. Koetan sen kestää. ![]() Tuohan alkaa kuulostamaan kuin mun hommilta, jos voi tehdä saman asian jossain muualla kuin vaunissa/autossa, miksei siis tekisi ? Ehkä tuokin vaikutti päätökseesi lopettaa harrastus. Ei tästä kaikki tykkää ja toiset kyllästyykin. Ite voisin lähteä huomenna uudelleen kuukauden reissuun. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2891 2892 [2893] 2894 2895 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|