Mutta kyllä minä sen pesen ennen kuin 2.7 reissuun lähdetään.
Ok, hieno juttu, eiköhän sovita että jatka sinä täällä kaluston ykköspuunaajana ja mä keskityn ihan tuohon Subaruun vaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2883 2884 [2885] 2886 2887 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mutta kyllä minä sen pesen ennen kuin 2.7 reissuun lähdetään. Ok, hieno juttu, eiköhän sovita että jatka sinä täällä kaluston ykköspuunaajana ja mä keskityn ihan tuohon Subaruun vaan.
Saunoin!
Ok, hieno juttu, eiköhän sovita että jatka sinä täällä kaluston ykköspuunaajana ja mä keskityn ihan tuohon Subaruun vaan.Nythän sä voi ostaa vaikka vaunun niin säilyy tuntuma. Pääsee "kotkanruusun" kanssa kutujärvelle käymään ![]() Ois kiva kuulla kokemuksia kyseistä autostaMulla ei ole mitään valittamista. Kaikki on toiminut hyvin. Yksi raidetangon pallonivel vaihdettu vain kolmen vuoden aikana. Itse vaihdattunut vaihteisto öljyt ja jakohihnan. Mulla ei ole mitään valittamista. Kaikki on toiminut hyvin. Yksi raidetangon pallonivel vaihdettu vain kolmen vuoden aikana. Itse vaihdattunut vaihteisto öljyt ja jakohihnan.Joopa joo,katsoppa minun profiilin tekstiä ![]() kuivuus, kuivuus, eikös se siellä kerrottu että 2000 luvun kuivin kolme kuukautta takana. Ei autojen pesua, ei puutarhan kastelua sun muuta veden kulutusta.Mutta kyllä minä sen pesen ennen kuin 2.7 reissuun lähdetään.Eikä lämpö olekaan hyvä juttu, kun kovasti olet hehkuttanut ![]() Hyvää metsäpalokeliä sinnekin ![]() Tulin yöpymään Hietasaareen.Mitäs muuta olet touhunnut? Joopa joo,katsoppa minun profiilin tekstiäNo onnea uudelle autolle!! Joopa joo,katsoppa minun profiilin tekstiä Hei onneksi olkoon uudelle autolle, nyt vain armoton puunaus ja kun on vielä D5, niin sitä ajelee ihan "huvin vuoksi" vaunu perässä. ; ) Uutisis katselen parasta aikaa. Bryssel central stadionilla on räjähtänyt ja ammuttu.
Uutisis katselen parasta aikaa. Bryssel central stadionilla on räjähtänyt ja ammuttu. Kyllä tämä maailman meno alkaa menemään persiilleen minun mielestä tässä suhteessa. Tällä hetkellä istutaan Finlandian buffetissa, matkakulkine kellarissa kyytissä Siirrytty Mustamäen Prisman kautta Vanamõisan karavaanipuistoon, huomenna etiäpäin ei tiedä vielä mihin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2883 2884 [2885] 2886 2887 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|