Pesin Haimerin. Mukava kohta lähteä reissuun kun on ainakin 5km puhdas auto. Toivottavasti kuitenkin vähän pidempään.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2806 2807 [2808] 2809 2810 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pesin Haimerin. Mukava kohta lähteä reissuun kun on ainakin 5km puhdas auto. Toivottavasti kuitenkin vähän pidempään.
Leiman hain. Hyväkuntoiseksi insinööri autoa kehui, jotta menisin toistekin. No hyvältä alusta ja tekniikka nyt kyllä näyttääkin, ei siinä mitään.
Pesin Haimerin. Unohdin mainita, että käytin ensimmäisen kerran syksyllä ostamiani tikkaita työtasona. Hyvä oli pestä otsapinta ja samalla totesin, että hyvin tulee käymään katonkin pesu. Otin kulkimen käyttöön ja parisataa kilsaa ajeltiin, oli lastenlapsia matkassa mukana. Tulipa ostettua klapisirkkeli kun halvalla sain. Jos tuolla saa pätkittyä tuon nurkalla olevat rankakasat niin on ollut hintansa väärti. Testasin samalla toimiiko nuo kameratolpat, yksi toimi muut oli vissiin rikki kun eivät välähtäneet.
Otin kulkimen käyttöön ja parisataa kilsaa ajeltiin, oli lastenlapsia matkassa mukana. Tulipa ostettua klapisirkkeli kun halvalla sain. Jos tuolla saa pätkittyä tuon nurkalla olevat rankakasat niin on ollut hintansa väärti. Testasin samalla toimiiko nuo kameratolpat, yksi toimi muut oli vissiin rikki kun eivät välähtäneet.Otithan kunnon vauhdit ja muistit hymyillä? Otithan kunnon vauhdit ja muistit hymyillä?Enpä yhtään osaa sanoa vauhdista mitään kun vaistomaisesti runttasin jarrua kun välähti. "Miljoona" kertaa oon tuosta tolpasta ohi ajanut, mutta nyt puhellessani puhelimeen niin unohtu koko tolppa. Hymyilykin jäi, tais siinä jokunen kirosana lipsahtaa lasten kuullen. Noob, soon tuplasakko
Heillä kuva todisteena, puhuit puhelimessa ja ajoit ylinopeutta ![]() Noob, soon tuplasakkoEi välttämättä tule tuplaa.Työkaveri ajoi kärry perässä ylinopeutta ja välähti,pukkasivat sakot ylinopeudesta ja siitä kun oli kärry lisäksi perässä,eli ylitti yhdistelmän suurimman sallitun nopeuden.Kaveri valitti sakosta,ja voimaan jäi vain tiekohtaisen nopeuden ylitys .Tultiin kotia iltapäivästä
jos oli handsfreeNo se oli sentään, onneksi. Enpä ole koskaan saanut ylinopeus sakkoja, saas nähdä kuin nyt käy. Yhdet sakot oon saannu pojankloppina mutta sekin tuli poliisin harhauttamisesta. Mulla oli elitessä 3 nastakumii ja yksi kesärengas alla. Poliisit tutki autoo ja minä se tietenkin valehtelin että alla on vararengas, oon menossa paikkauttamaan nastarengasta. Poliisi nojasi mossen takaluukkuun ja kun lähti pois niin takaluukku ponnahti auki. Siellähän se vararengas oli omalla paikallaan. Sakkoa sain 129 markkaa. Kuinkakohan kauan kestää kun lasku saapuu? Juuri herätty
Emännän kansa nautitaan kahvista,kun lähtee kohta töihin.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2806 2807 [2808] 2809 2810 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|