Kiitoksia onnitteluista. Latautuuko asuntopuolen akku ajaessa? Oli nimittäin akku aivan tyhjä, luovutushuollossa tutkittu olevan ok.
Tottahan sen pitäisi.
Katso, ettei ole jotain kummallisuuksia, säiliö tyhjä ja pumppu pyörii koko ajan...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2771 2772 [2773] 2774 2775 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kiitoksia onnitteluista. Latautuuko asuntopuolen akku ajaessa? Oli nimittäin akku aivan tyhjä, luovutushuollossa tutkittu olevan ok. Tottahan sen pitäisi. Katso, ettei ole jotain kummallisuuksia, säiliö tyhjä ja pumppu pyörii koko ajan... Jaa että mitä tehty
on taas se aika vuodesta,että lekuri haluaapi ta-va-ta ja sitä ennen pitää tehdä jos jonkin moisia testejä oma toimisesti mm. puhalella monta kertaas päiväsäs spiraan jonka tuloksesta määräytyy mm. astma lääkitys noh taas eilen aamulla puhkusin niin, et jokin tuolla selkälihaksesta meni krampiin ja hiukankin, kun liikkuu tai tekee jotain niin yks kaks on kuin ilmat menis pihalle keuhkoista ja melkein pissat tulee pöksyyn pitäis jotain kevyttä siivoustakin tehdä mutta ei vaan kykene kun 2;n potunkin kuoriminen teki selkäpuolelle tiukkaa ![]() ei vaan ymmärrä, mistä olen rakennettu, kun tollee alkaa karamppaamaan noh huomenna käväsen hoitsulla, joskos hän osais antaa jonkin moiset ohjeet ja se kipu sieltä katois, et pääsee taas normaliin eloon ... ^minä vasta kävin kaikki kokeet ja kartoitukset sekä pissä näytteet antamassa.
Ja tänään lääkärin luona. Jatkoi taas takuuta puoli vuotta. Kaikki arvot oli kohillaan. ^minä vasta kävin kaikki kokeet ja kartoitukset sekä pissä näytteet antamassa. Loistavaa aina sitä hieman jännittää, mitä eteen tulee ei ole vielä lekurille aikaa tilattu kun ensin ovat hoitajat hmm en kyl tiedä mix mutta ei väliä...onhan se hyvä, et heilläkin on töitä Laitatin uudet kesäkumit alle kauppakassiin.
![]()
Lähetin fb-arpajaisten järjestäjälle yhteystiedot, että voi lähettää voiton.
Lähetin fb-arpajaisten järjestäjälle yhteystiedot, että voi lähettää voiton. Herttinen ..voittaks noist oikeesti joku jotain ![]() tai olen mäkin voittanut pyyhkijänsulat, leppäkertukorvikset ja petarit et juu joskus joku voittaa Ja Orgin skapassa voitin konjakkipullon ![]() jonka me isomalla porukalla treffeillä keran kafeen kera naatiskelimme njam .. Mulle tulee kokoaika viestejä että oon voittanut jostain jotain vaikka en ole osallistunutkaan.
Olen vaan niin ujo etten ota niitä "voittoja" vastaan, heittelen @-postit roskikseen....
Mulle tulee kokoaika viestejä että oon voittanut jostain jotain vaikka en ole osallistunutkaan. Tämä voitto oli fb-arpajaisissa ja toinen voitto. Sp-voitot heivaan pois jos eivät ole menneet roskapostikansioon suoraan. Tosin fb:ssakin on huijausarpajaisia, pyrin välttämään niitä.
Käytetty perheen kakkosauto leimalla. Vähän arvokasta puuhaa (alla esitetyistä vakiohinnoista SF-Caravan alennusta -10%).
Läpytelty työpäivä lumikengillä. tekee eetwarttia
![]() Kävin muistihoitajalla. Ei huolta, muistaakseni.
Kummallinen tuo hintasuhde! ![]() Ja koko päästömittaus ihan huuhaata. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2771 2772 [2773] 2774 2775 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|