Lähetty töistä. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kitutunteja??? Terve! Mulle mestari sano, sillon joskus tammikuussa kun olin vielä työelämän piirissä ja valitin olevan yhtä kitumista nää viimeset tunnit, että ei täällä tartte kitua, tehään kynällä loput tunnit. Soon loma notta notta
Ja tietysti alkoi satamaan tossa iltapäivästä niinkuin ennenkin.. ![]() No sauna päälle ja tutkimaan mitäs sitä kellarista löytyis.. Lähetty töistä. Mitäs ne työt nyt olivatkaan ? ![]() Soon loma notta notta Terve! Paljon on kynällä maailmassa tuherrettu niin hyvää kuin pahaa, vaan tuossa on kynäniekka ollut paikallaan Ite oon koko päivän ollut puuhommissa, ensin Huskyllä kolme vuotta vanhaa koivurankaa metristä poikki ja loppupäivä kottikärryllä vajaan. Meidän korkeuksilla pitää kuivunut puu olla noin heinäkuun puolivälissä sisässä, alkaa aamukasteet ja puu ei enää kuiva ![]() Vaan tänään on likimain tullut vettä kuin Esterin sanonko mistä, vaan onneksi vasta iltapäivästa aloin. Siinä puutuheruksen kähmyssä panin kylyyn tulet ja äsken heitin häkälöylyt. Ei taida olla epäselvyyttä missä mies pian istuu. Ja perskules, vaimo oli tuonnut kauppamatkaltaan paketit niin Sandelsia sekä Karhua ![]() Onnellinen se mies kellä ymmärtäväinen VAIMO ![]()
Ladottu grilliin uudet kivet. Vuoden vanhat laavakivet nakkelin mettään. Niillä ei tee kyllä mitään. Kokeillaan keraamisia, oisko niistä mihinkään. Koht saunaan ja sitten grillaileen
Työviikon jälkeen kipinkapin kotoa vaunulle.
Syötiin kaupan valmista vaan ei einestä. Pala loimulohta, perunoita, silliä ja salaattia, kyytipojaksi oluset. Nyt saunasta tulleena ihanan rela fiilis, kunhan muistaa unohtaa kuinka lyhyt viikonloppu on. Kyl on mukavaa, kun on vaunu minne paeta arkea ![]()
Stadilaiselle varmaan ihan jees
^
Juurikin näin. Työt on kotinurkilla eikä ole mökkiä tms.
Vaunuilu on
Henk kohtaisesti en kaipaa mökkihommia. Siinä on yks työmaa lisää. 2 mökkiä on kyllä käytettävissä koko ajan jos niin haluaa, mutta kiitos ei kiitos Vaunulle ennemmin ![]() Paljon on kynällä maailmassa tuherrettu niin hyvää kuin pahaa, vaan tuossa on kynäniekka ollut paikallaan Terve! Niisä hommisa ko itelle tekkee, ei juurikan oo "kitutunteja", eikä niistä kynällä selviä. ![]() Meiläpäin sanottin, että pakkasilla pienityt klapit pitäs Juhannukselta saaja liiteriin Ja talviset vastat pitäs kohta juhannuksen jälkken tehä. Vain Suomihan on pitkänomainen maa, ja talviset vastat tehän sillon kun on paikallisesti paras aika ![]() Ja tuohon viimeseen ei voi olla kuin sammaa mieltä Terv. Onnellinen mies Lainauksen bold lainaajan Mitään ei ole tänäpä viä tehty,eikä isommin o tarkotus tehräkkää. Saunan katolta kyllä puuttuu vielä harjapellit,siis mökkerön saunan ,kun muuton saatiin kyllä mennä viikolla kuntoon ,vaikka sade siinä hiukan fiiraski. Pilvistä se on nykki ,vaikkei ihan just sarakaa.
Heräsin tuos 6 nurkilla kus......,anteeks pissalle ja aattelin sitte ku parempi puoliskoki viä nukkuu,että keittelen ittelleni plöröt. Noo, sitee ku siinä hain aamun lehden ja kaffeeta hörppiessäni sitä silmäilin ni huomasin että tänäänhän on se päivä. Meinaan se ku virallisesti olen vanhus. Äkkiseltää luulis et olis isompiki asia,mutta ei se ny mielestäni mitään ol muuttanu,ainaka viälä. Elikkä tuo aikoinaan, eli n. 8v.sitte työkyvyn menettämisestä aiheutunu pieni eläkkeeni muuttuu tästä päivästä vanhuuseläkkeeksi. Määrällisesti siihen ei kai muutosta pitäisi tulla,mutta mikä senkään tietää näin ,kun muutenki on euro ja koko Eurooppaki aika sekasinsa. Ans vaan kattoo mitä siitäki viä tulee. Juu,että semmosta se on elämänmeno kun yks,kaks huomaaki olevansa vanhus,heh,heh ![]() ^^ Aika hyvä merkki,kun asian itse huomasit
.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|