Paljonko LMC-vaunulla on pyyntiä? Jos kaverille kaupittelisi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2456 2457 [2458] 2459 2460 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Paljonko LMC-vaunulla on pyyntiä? Jos kaverille kaupittelisi.
Minä huollan ja puunaan ensin viikon ja tarkistan, että kaikki varmasti toimii, jotta vaunu on varmasti kunnossa. Sitten katsotaan.
Nuorimmainen käveli peiton kanssa vaunu sisälle ja kyseli mihin ollaan lähdössä. En tiedä malttaako luopua ![]() Huomenta vaan kaikki orgilaiset
Aamukahvia nautin,emäntä vielä huilaa tai siis nukkuu Pesin ja vahasin Volvon.Käykö tuohon pien poistoon havupuutärpätti? Mökillä sattuisi olemaan sitä. Pikeä näyttäisi olevan meidänki Volvossa. Käykö tuohon pien poistoon havupuutärpätti? Mökillä sattuisi olemaan sitä. Pikeä näyttäisi olevan meidänki Volvossa. Tärpätti on "kovempaa" ainetta. Voi lähteä myös auton lakkaa. Jos sulla on bensaa niin kokeile sillä ensin. En kyllä tunne havupuu tärpättiä. Onko siinä joku hajusta vai miksi havupuu Eikös lakkabensiini ja mineraalitärpätti ole kuitenkin sama aine?
Mineraalitärpätti on öljystä tislattua ja tärpätti pihkasta tehty
Mineraalitärpätti on öljystä tislattua ja tärpätti pihkasta tehty Kyllä. Itse olen käyttänyt pirtua ( 96%) auton puhdistukseen. Bensaa kokeilin ja hyvin lähti piki
Mistähän sitä pikeä ku ei oo enää pienviljelijöitäkää n ![]() Ei kukaan satu tarvitsemaan siistiä ja taatusti kuivaa vaunua ? Pienelle kuivalle autolle tietäisin ostajan...
Kyllä. Itse olen käyttänyt pirtua ( 96%) auton puhdistukseen. Alkoholin väärinkäyttöä. ![]() Alkoholin väärinkäyttöä. Tiedän Seppoko. On ollut autotallissa riittävä määrä. Toin Espanjasta, alle 3 euroa litra. Ps. Kyseistä voi juoda. ( ei denaturoitua) Hoplopissa käyty riehumassa lasten kanssa, nyt tehdään ruokaa. Kovasti tekee mettään fillarilla mieli, mutta saa nähdä pääseekö.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2456 2457 [2458] 2459 2460 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|