Täällä pusikossa pelittää Huawei E5 hienosti! Nokian joku c15 lensi juuri järveen ja toivon ettei joku kuha siihen tukehdu. Minä meinasin .
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Täällä pusikossa pelittää Huawei E5 hienosti! Nokian joku c15 lensi juuri järveen ja toivon ettei joku kuha siihen tukehdu. Minä meinasin .
Täällä pusikossa pelittää Huawei E5 hienosti! Nokian joku c15 lensi juuri järveen ja toivon ettei joku kuha siihen tukehdu. Minä meinasin . Onko sama operaattori?? ^Mulla pätkii toi värkki, monta kertaa päivässä..
Kotiuduttu tässä kolmisen tuntia sitten.. Josta tulikin mieleen että mun piti laittaa tänne yks äänestys.. Nii ja sitten jos jollain on jotain hyviä vinkkejä jalkapohjien rasvaukseen, ni ottaisin vastaan. Tää Suomen kesä ei vaan sovi mun jaloille. Kuljen siis PALJON paljain varpain ja nyt on kantapäät aivan kuivat ja haavoja täynnä. Jollain pitäis saada paikkailtua, kun käveleminen tekee jo kipeetä. Rasvaillu oon, mutta ei oikein ollu mukana mitään hyvää rasvaa. Ja mikä sitten on hyvää? Oikein rasvainen vai kosteuttava??
^Mulla pätkii toi värkki, monta kertaa päivässä.. Hyviä kokemuksia käytettyäni saunan jälkeen "Natusan baby öljy"-hoitoöljyä. Onko sama operaattori??Jou ! Sonera vuodesta -86 ( tosin ennen eri nimellä) Täällä 900 ja 3g verkko. Ilmoittaa että yhteys Hdsupa. Nopeus 4megaa yleensä ! Hämeen takamailla.
Siivoiltu vaunua reissun jäljiltä, haettu lonkeroa alkosta ja oltu vaan
![]() Pitää vielä kehua tuota mokkulaa vaikka en provikaa saakkaan. Nytkin on siinä wifi yhteydessä iPhone, iPad,läppäri, e-printteri eikä nikottele yhtään. Kuuntelen Spotifyä samaan aikaan. Mielestäni kelvollinen hinta ja laatusuhde. Maksan siitä 15 ekeä kuussa rajattomalla paketilla. Mokkula itsessään maksaa jotokut sadatnelikympit. Voi liittää 5 vimpainta . Ite tykkään kuin hullu puurosta. Vaikka ei se voita kunnon näkäräisiä näin nukkumaan mennessä !
Mulla katkes äsken taas netti... Onhan mun E5 joku vika.. Yhteys koneeseen toimii hyvin ja 3G näyttää pari tolppaa, silti netti nurin..
Töissä piipahdin. Sitten harkkohommiin mökille, yksi päätykolmio valmis. Se on yks helevatta, kun Kuopiosta ei löydy palkkiharkkoja. Myyjät vaan levittelee käsiään, kun kysyn miten harkkorakentajat tekee oven ja ikkunan ylitykset.
Eipä siinä mittään, teen palkkiharkot itse, pari päivää siinä menee. ![]()
^
Herrat ne vain töissä piipahtellee Jätkä sen kun porskuttaa ![]()
Se on tuo osa-aika eläkelläisen elämä mallillaan. En kaipaa himppuakaan kokopäivä työhön, pulska 40 vuotta riitti. Katsotaan miten nuoremmat pärjää, tai on jo katsottu.
Nyt torille nisukaffeelle ja mökille puuhastelemaan. Niin ja sääskin tappoon. ![]()
Haettu kesän ensimmäiset kanttarellit, pannulla muutaman tunnin päästä, nam!
Haettu kesän ensimmäiset kanttarellit, pannulla muutaman tunnin päästä, nam! Täällä kateellisuuden kalkkia niellään ![]() Mutta voisithan poimia seuraavaksi hiukka suuremman satsin ja pudottaa osan meille, kun tästä kuitenkin ohitse kohta pohjoiseen pujottelet ![]() Nyt torille nisukaffeelle... Justiin kävin, ja tulin takaisin töihin piipahtamaan. ![]() Mopon rekisteröin, rupian ajamaan ite, vaikka on se yhä myynnissä. Hain 25 kpl kourulaattoja HB-betonilta, pihan asfalttiosuuden sivuun tarvii apua keväiseen vedenpoistoon. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|