Jo vain on alatalon saunassa hyvät löylyt, järvivesikin oli lämmitetty mulle sopivaksi. Saas nähdä sataako yöllä ,synkät pilvet näkyy taivaanrannassa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2384 2385 [2386] 2387 2388 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jo vain on alatalon saunassa hyvät löylyt, järvivesikin oli lämmitetty mulle sopivaksi. Saas nähdä sataako yöllä ,synkät pilvet näkyy taivaanrannassa.
Sent from my iPad using Tapatalk Kotona piipahtamisen jälkeen (vietiin koirat kotio hoitoon jotta päästään kokeilemaan vaunuilua ilmankin niitä) palattu Toivolansaareen ja mikäs on ollessa nyt kun kelitkin tuntuu suosivan
Haettu mansikoita 25 e/5 kg. Perkaus hommia seuraavaksi. Edullisia ovat. Leiri laitettu kasaan ja illansuussa kohti Sallaa. Nurmeksesta kukkoja ja munkkirinkeleitä kyytiin ja baanalle.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Leiri laitettu kasaan ja illansuussa kohti Sallaa. Nurmeksesta kukkoja ja munkkirinkeleitä kyytiin ja baanalle.Käyhän Kuhmossa ostamassa Kaesan kotileipomosta herkkuja, ainakin rönttösiä. Ja syömässä Maakunnan rannassa telttaravintolassa muikkuja. Piti käydä yhden mustan vm 06 v70 volvon ja uudehkon telipolarin luona katsomassa, oliko diplomaatti tullut kunkulle. Ei ollut, eri kaveri
![]() Piti käydä yhden mustan vm 06 v70 volvon ja uudehkon telipolarin luona katsomassa, oliko diplomaatti tullut kunkulle. Ei ollut, eri kaveriEi sitä joka paikkaan kerkiä ![]() Pelttu Biljardia ja hävitty erin 7-1
Käyty pitkällä kävelylenkillä ja kartoitettu lähialueen Pokemon -skene.
![]() Leikattu nurmi niin pääsee lomalle..
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2384 2385 [2386] 2387 2388 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|