Sama täällä ei piikkiä ei flunssaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2359 2360 [2361] 2362 2363 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sama täällä ei piikkiä ei flunssaa.
Missäs tuommonen on?https://www.telsu.fi/ullaredin+kyl%C3%A4kauppa tuosta ohjelmasarjasta varmaan selviää.
Eikö sillä Fiiluskalla pääse,kun itä-suomeen Heti kun luoja ampuu ritsalla minulle lomapäiviä, eikä vain muutamia vapaapäiviä. Sitten tulen länsisuomeen ja Tiplomaatin kanssa pidetään lystiä juomien kanssa, tai ilman. Mieli tekisi myös Helsinki kieräen ja siitä länteen. Fiskars, Pohja, Karjaa, Bilnäs... Suomi on lystikkäitä paikkoja pullollaan, joita on mukava kesäisin kierrellä. ![]() Heti kun luoja ampuu ritsalla minulle lomapäiviä, eikä vain muutamia vapaapäiviä. Sitten tulen länsisuomeen ja Tiplomaatin kanssa pidetään lystiä juomien kanssa, tai ilman. Mieli tekisi myös Helsinki kieräen ja siitä länteen. Fiskars, Pohja, Karjaa, Bilnäs... Suomi on lystikkäitä paikkoja pullollaan, joita on mukava kesäisin kierrellä.Hienoa höpö Heti kun luoja ampuu ritsalla minulle lomapäiviä, eikä vain muutamia vapaapäiviä. Sitten tulen länsisuomeen ja Tiplomaatin kanssa pidetään lystiä juomien kanssa, tai ilman. Mieli tekisi myös Helsinki kieräen ja siitä länteen. Fiskars, Pohja, Karjaa, Bilnäs... Suomi on lystikkäitä paikkoja pullollaan, joita on mukava kesäisin kierrellä.olenko oikein ymmärtänyt että olet myös omaishoitaja? Missäs tuommonen on?Ohjelmaan tulikin jo linkkiä. Tässä kuitenkin itse paikkaan: http://www.gekas.se/english/welcome-to-scandinavia-s-biggest-superstore Kyllä siellä koko päivä meni ja kukkurakärryllinen kertyi tavaraa. Monta asiaa kuuluu vielä unohtuneen ja kaikki outletit ja muut kaupat samasta pihapiiristä kiertämättä. Saa urheampi osuus perheestä jatkaa huomenna. Minä käyn maksamassa yhden yön kämppäriin lisäaikaa ja muuten vietän lepopäivää autolla. Heti kun luoja ampuu ritsalla minulle lomapäiviä, eikä vain muutamia vapaapäiviä. Sitten tulen länsisuomeen ja Tiplomaatin kanssa pidetään lystiä juomien kanssa, tai ilman. Mieli tekisi myös Helsinki kieräen ja siitä länteen. Fiskars, Pohja, Karjaa, Bilnäs... Suomi on lystikkäitä paikkoja pullollaan, joita on mukava kesäisin kierrellä. Lähe vähän aikaisemmin liikkeelle, tulet pari tuntia myöhemmin kotiin. Ei se ole kuin pari tuntia lisää niin olet pelipaikalla. Polkaiseppa Siuntioon ja siitä länteen, on mukavaa seutua. Helsinkiin nyt niin kannata, kulkineella. Tai voisihan senkin vielä kerran, kun kohta on Rastila suljettu.
olenko oikein ymmärtänyt että olet myös omaishoitaja? Vain silloin kun siskoni ei enää jaksa, dementoituneen äitini kanssa, ja haluaa hieman lomaa. se ei ole mikään helppo työ ja monikaan ei ymmärrä sitä työn määrää.
Tilasin sähköhybridiruohonl eikkurin.
Ja mietit jo kamppeiden myyntiäkin...Nyt harmittaisi. Onneksi ei tullut myytyä vaan jäi alunperinkin vain jos vaihtaisi johonkin isoon kausivaunuun. ![]() Heti kun luoja ampuu ritsalla minulle lomapäiviä, eikä vain muutamia vapaapäiviä. Sitten tulen länsisuomeen ja Tiplomaatin kanssa pidetään lystiä juomien kanssa, tai ilman. Mieli tekisi myös Helsinki kieräen ja siitä länteen. Fiskars, Pohja, Karjaa, Bilnäs... Suomi on lystikkäitä paikkoja pullollaan, joita on mukava kesäisin kierrellä. Jos tänne rannikolle joskus poikkeat niin, sitten poikkeappa myöskin Livonsaareen Häh? Rastilako suljetaan? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2359 2360 [2361] 2362 2363 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|