Vein Haimerin "kyläsepälle" takaäärivalojen johdotuksen korjaukseen.Saaralle
Varasin Saaralle katsastusajan.
mihinkä Petteri sitten meni ?|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2350 2351 [2352] 2353 2354 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vein Haimerin "kyläsepälle" takaäärivalojen johdotuksen korjaukseen.Saaralle mihinkä Petteri sitten meni ?Aamusella lähetään jonottamaan tuurin porteille Kyläkaupassa voidaan sitten toisemme ohittaa, kun vain käväisemme siinä kaupassa.
Kyläkaupassa voidaan sitten toisemme ohittaa, kun vain käväisemme siinä kaupassa.Me aateltiin koittaa koirat laittaa hotellin tarhaan ja sitten seisoskelemaan tivolin alueelle katraan kans ![]() Ai niin kun onhan siellä se tivoli, täytyy kysyä pojilta tuliko jo huvipuistoähky täällä powerparkissa vai haluaavatko jonottaa vielä tivolilla.
Aika vetiseltä vaan näyttäis tuo keli..isäntä katteli lomasäätä ja sateen puolelle se menee..
Saaralle Saara (Xsara) on ollut talossa kohta 12 vuotta. Ja pysyy edelleen. Mutta kysymys on aiheellinen, kun Petterin sijalla on Haimeri. Petteri oli niin ylipainoinen, että en voinut enää sitä pitää Euroopan reissuja varten. Lisäksi jätin ajokortista CE:n pois, kun en viitsi uusia kahden vuoden välein. Sekin puolsi kevyempää autoa. Autoa reissukuntoon saatettu, suihkun lattia on nyt pinnoitettu ja uusi pyöräteline laitettu seinään. No töissäkin olin pakollisen 8tuntia aamusta, vaan mieli olis jo lomalla.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Postipate toi SFC:n kahdeksan euron lahjakortin.
Kävin Lähi-Tapiolassa kun halusivat taas laskea vakuutustarjouksen. Edelleen jäi hieman pitkäksi vs. IF järjestöalennuksen kanssa. Sellaisen reilun 1500 € ...
Postipate toi SFC:n kahdeksan euron lahjakortin.Niin tuo toi mullekin.. Posiolla ehjätty vaunusta oikeanpuolen vilkku ja jatkettu matkaa Ivaloon.
Sain tekstiviestin.
Olen voittanut 2 000 000 juoroa. ![]() Autot vaihtoon. ![]() Sain tekstiviestin.Sama täällä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2350 2351 [2352] 2353 2354 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|