Sain postia Swedish transport agencyltä.Menikö verot maksuun.
Itse tein tilin visan kera ruottiin teille, niin ei tarvihe miettiä maksoko ja mitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2343 2344 [2345] 2346 2347 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sain postia Swedish transport agencyltä.Menikö verot maksuun. Itse tein tilin visan kera ruottiin teille, niin ei tarvihe miettiä maksoko ja mitä. Muutamat kätköt poimittu ja maattu rannalla useempi tunti. Kelit on kohdallaan Itä-Suomessa.
Muutamat kätköt poimittu ja maattu rannalla useempi tunti. Kelit on kohdallaan Itä-Suomessa. Ei täällä Varsinais-suomessakaan valittamista ole tuon sään suhteen yöllä sataa ja päivällä paistaa ei nyt sentään joka yö mutta mukavaa, kun ei tarvii kastella noita kukkia
Palasin mökiltä. Olin pari päivää uimavahtina, kun enkelljoukkio hyppi laiturin päästä. Käsittämätön on energia mikä heistä löytyy. Saunaan ja uiman ja saun....
Nappasin kulkimen jääkaapit jäähtymään. Autoa, tai siis pököttiä, piti käydä ehjäämässä ja hakemassa leimaa konttorilta. Koiranluu kun vielä siirtys peräkontista omalle paikalleen, niin saa taas vuoden ajella.
Taasen oli meininki öljysoraa laitella,mutta lapsenlikaksihan sitä joutu.
Sent from my iPad using Tapatalk saattaa olla, että minusta kehkeytyy hiljanen acca Sehän on suositus! ![]() Muutamat kätköt poimittu Ei tullut kuin muutama mutta kuntakartta ylitti puolivälin. ![]() Palasin mökiltä. Olin pari päivää uimavahtina, kun enkelljoukkio hyppi laiturin päästä. Käsittämätön on energia mikä heistä löytyy. Saunaan ja uiman ja saun....No ei muuta kun viikonlopuks hietajärvelle ![]() Detsku laitettu sähkönarun jatkoksi ja kaappi jäähtymään jotta päästään Su vihdoinkin lähtemään tuon vaunun neitsytmatkalle
Menikö verot maksuun. Kylläpä vaan. Taitaa tulla konkurssi tuon veron kanssa. Veloittavat kokonaista 97 senttiä. Jotenkin vaan tuntuu, että siellä kannattaisi olla joku minimi, jota pienempää ei peritä. Eihän tuo rahamäärä riitä edes aiheutuneisiin kustannuksiin. Mutta osoitteen ovat saaneet, vaikka on luovutuskielto. Tai luulen niin, että koskee tätäkin autoa vaikka tein sen ennen tämän hankintaa. Täytynee tarkistaa jossain välissä. Lienee odotettavissa maksu Norjastakin sitten? No ei muuta kun viikonlopuks hietajärvelleTäytyypä kattoo kuka käy kuittaamassa "naapurissa". Kylläpä vaan. Taitaa tulla konkurssi tuon veron kanssa. Veloittavat kokonaista 97 senttiä. Jotenkin vaan tuntuu, että siellä kannattaisi olla joku minimi, jota pienempää ei peritä. Eihän tuo rahamäärä riitä edes aiheutuneisiin kustannuksiin.Viranomais maksu eli saavat helposti. Mutta maksuliikenteen hoito noilla tasoilla ei taida olla Ruotsille oikein hyvä bisnes. ![]() Detsku laitettu sähkönarun jatkoksi ja kaappi jäähtymään Ja tänä aamuna oli tuo eilisiltainen kaapin lähtölämpötila +24.8 laskenut jääkaapissa lukemaan +2.8 ja pakastimessa -22 = toimii ja tehosäätö ei ole vasta kuin puolivälissä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2343 2344 [2345] 2346 2347 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|