Työkaveri ei ole mikään sexy näky Tyvek päällä
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Reehehe
Tuo näky palo kyllä takaraivoon 
Siis tuo Pakarisvainaa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2331 2332 [2333] 2334 2335 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työkaveri ei ole mikään sexy näky Tyvek päällä Reehehe Tuo näky palo kyllä takaraivoon ![]() Siis tuo Pakarisvainaa ![]() Hyvää huomenta Jep, Viru Valge'aa tuli illalla otettua,riittävästi, olo on sen mukainen. Maailma muuttui emmaksi.... Aamu on kirkas, näyttäisi tulevan ihan hyvä päivä...
Vaihdettu maisemaa Kyllä maisemakuva saa heti potkua, kun siinä on jotakin ihmisen rakentamaa vanhaa. Käytin Adria-vanhuksen katsastuksessa.
Jarruja pitää säätää lähemmäksi,ei tarvi käydä uusintanäytöllä. Seuraava katsastus 2018 vuoden loppuun mennessä,eli käytännössä-19 alkukesästä. Perukirjoituksiin osallistuttu, rintaperillisen ominaisuudessa ja hieman kyllä
miten niin rauhallisinakin pidetyistä sukulaisista voi tuossa yhteydessä tulla yksiä Kuitenkin tässä(kin) tapauksessa testamentti ja laki perintökaaresta asettaa tuolle tilaisuudelle melko selvät puitteet joissa toimia, mutta silti tuntuu että sitä riitaa suorastaan halutaan haastaa esim. jos OKT:n arvo on pala kakkua, yksi nuijan kopautus, mutta sitten kiistellään jostain satasen parin yksittäisistä esineistä, onko sen arvo perukirjassa sitä vaiko tätä vai pitäisikö se peräti jättää kokonaan mainitsematta erillisenä. Ei ymmärrä ^
Ahneus,katkeruus ja joskus suoranainen hulluus pilaa monta elämää Perukirjoituksiin osallistuttuJep.Ilmankos niistä saadaan hauskoja komedioita paitsi että niissäkin taitaa olla tosi tarinoita takana. Olen nähnyt vaimon puolelta vallan hauskoja perinnönjakoja ... ![]() Onneksi mulla ei ole sisaruksia tässä mielessä. ![]() Voin itekseni riidellä jos jotain on tulossa.. Itse olen luopunut isän perinnöstä ja ilmoittanut äitille saman. Ainut on että sitten kun kotitalo tulee joskus myyntiin niin olen kertonut veljelle ja siskolle osto halustani.
Nostettu tuskapaatti katolle ja lähetty luonnon helmaan. Tiedä mikä tuo tuska on, mutta kuva on makea, reissumeininki. ![]()
Aletaan täyttämään autoa ruualla ja roinalla,jotta voipi siirtyä luonnonhelmaan juhannusta odottelemaan.
Ei oo sähköä ,mutta agre sitä tarvittaessa vääntää ![]() Toivotaan aurinkoista säätä ja kaikille orgilaisille Ihanaa keskikesän yötöntä yötä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2331 2332 [2333] 2334 2335 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|