Kiiltää kuin pompan nappi

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
se tunne ... Ajatteles kuinka paljon helpommalla olisit päässyt?, jos olisit kutonut se villalloimen tolle mun paremmalle puoliskolle ![]() Tuunattu ja duunattu tupa-autoon pari mittaria mitkä on lojuneet viimekesästä hyllyssä.
Kertoilevat tuossa startti- ja tupa-akun jännitteet. Piti virittää pikku releviritys paneelin sisään ettei mittarit kuluta akkua poissaollessa ![]() ![]() No, eihän tämä tähän jääny...taas hyllyssä lojunut kapine asennettu...LEDi valot on siistit ![]() Kuva kännykameralla ja salamalla otettu täsä alla: ![]() Ja tässä valoilla: ![]() Ajatteles kuinka paljon helpommalla olisit päässyt?, jos olisit kutonut se villalloimen tolle mun paremmalle puoliskolle pitää vielä sanomani ![]() että oli tuo loimi sentään kokoa M ettei mikään ryhävalalaan kokonen sentään sitä olisin tehnyt varmaankin vuoden ellen toista ![]() Päivä pyöritty asioilla ja tapeltu veroviranomaisten kanssa. Rouvan skootterilla ammuttu ympäriinsä pk-seudulla. Tuohon tarkoitukseen se on kuin tehty. Motarilla alkaakin sitten jo v-käyrä pikku hiljaa kohota.
...tänään sit hakeen fiilis kotiin tyttöystävällä alkaakin juhannukselta loma joten mökkerön pitäis olla kunnossa ja varusteltu kolmen viikon itäsuomen turneelleTervetuloa Itä-Suomeen! Me tulemme juhannukseksi pääkaupunkiseudulle mummi-vaimo-ystävän kanssa. ![]() Ai niin tänään on saatu uusi kattoluukku(ikkuna) mobiiliin. Kirkasta muovia ja aito päivänvalo kirkasti tupaosan ![]() Terve! No, hitsi. en nähnyt kun kaksi. Hailuodossa oli vielä tänään kolme kuoriutumatonta munaa. Villasukat varaukseen orgin logolla R. reipas moi ! jos tilauksella ei kiire eikä sit haittaa vaikka ei ois logoakaan niin kyllä ne saat ...sitten kun olen saanut tehtyä noita aikasempia sukka tilauksia eikä ole muuta työtä käsillä ![]() No, hitsi. en nähnyt kun kaksi. Terve! Se pesä on meitä sevverta lähempän, et näkyy vissiin paremmin ![]() Ihan vahingos määkin sen huomasin, ko se sattu liikahtaan juur kun kattelin ![]() Päivä pyöritty asioilla ja tapeltu veroviranomaisten kanssa. Rouvan skootterilla ammuttu ympäriinsä pk-seudulla. Tuohon tarkoitukseen se on kuin tehty. Motarilla alkaakin sitten jo v-käyrä pikku hiljaa kohota. "Rouvan skootterilla ammuttu ympäriinsä " luin ...skootteria ammuttu ympäriinsä .... ![]() huh ,et mä tavasin tuota sanaa uudelleen ja uudellen kunnes luin koko lauseen uudelleen ja senkin jälkeen olin vielä hetken hoo moilasena ![]() Ähelsin vararenkaan telineeseensä (taatusti itse satanan suunnittelema supiloukku). Siis se helevatin kiekko meni sinne "hyllylle" vaan inttityyliin jalkoja käyttämällä reisipuskulla. Sitten koko viritys tunkilla ylös "vireeseen". Karsee rakkine.
Onneksi on tukevasti kiinni. ![]() Seuraavaksi nääpelsin pyörätelineen irti auton takaseinästä ja pesin Lidlin mikälie Bangilla (ärjyä tavaraa) hyvin sekä käsittelin Turtlen teräksen/alumiinin puhdistusvahalla. Ja kun hepuli oli vielä päällä niin tiivistin ennen telineen takasin laittoa kiinnikkeet ja vielä sen takaikkunan karmit. Umpisolumuovipalat pistin vielä sinne yläkoukkuihin, ettei kolkaa kun on tyhjänä. Sitten menin sisälle ja nautin kupin kaakaota ja vasta leivottua omppupiirakkaa. As-autoa puunattu sisältä ja ulkoa, rakkine laitettu lähtö kuntoon on imuroitu, lasit pesty sisältä ja ulkoa..listaa taitettu siinä samalla mitä vielä pitäisi muistaa ottaa mukaan.
Kaikki testit tehty, että pitäis olla huomista varten kaikki ok.. no ei vain ollutkaan, viimeinen kävijä autolla sanoi että ovi ei aukea....HÄ...niin OVI EI AUKEA jaaha..no ei muuta kuin lukkosepän hommiin sitten vain. No sieltä se ongelma löyty autotallissa kun lukon sisuksia ihmetteli ,muovi ja metalli toinen oli antanut peräksi ,no tee-se-itse-mies kun on niin nyt pelaa ![]() Sitten pehkuihin jos huomenna jaksais Oulussa hellätä kaasua niin 330km olisi takana. ![]() Herätty kauniiseen aamuun koiran kanssa mökillä ja haaveiltu Sipun villasukista kun oli vähän holotna aamulla.Nyt on nurmivillan ajo edessä molemmisssa paikoissa.
Herätty kauniiseen aamuun koiran kanssa mökillä ja haaveiltu Sipun villasukista kun oli vähän holotna aamulla.Nyt on nurmivillan ajo edessä molemmisssa paikoissa. huomenta vain migelille ja koiruuksille täällä on kans herätty , mutta vasta yks silmä auki ja huomenta muillekkin orgilaisille myöskin ![]() nyt sumpit ,jotta aukee toi toinenkin silmä ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|