rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9909896 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #34545 : 2.06.2016 kello on 17:40 »
Matkin höpöä ja laitoin jääkaapin kaasulla kylmenemään.

Laitammako aamulla juomat ja viikonlopun herkut kaappin, sitten iltapäivällä taipaleelle. Klo. 17:30 pitäisi olla Joensuun laululavalla. No en minä sinne lavalle sovi, kun siellä on 6000 muksua ja lisäksi vielä yksi Pave Maijanen.  :D

Kävin mökillä kukan kastelussa, sitten Vänärin lenkillä. Nättejä oli neitsykäiset uimarannalla.  :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:00
  • viva la France
« Vastaus #34546 : 2.06.2016 kello on 17:51 »
Laitammako aamulla juomat ja viikonlopun herkut kaappin, sitten iltapäivällä taipaleelle. :D
Laitamme ja sitten paikallista aikaa noin 18:00 ajelen Neerpelt satamaan. ;)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #34547 : 2.06.2016 kello on 17:56 »
Laitamme ja sitten paikallista aikaa noin 18:00 ajelen Neerpelt satamaan. ;)

Ei kai sitä kovin aikaisin napsauteta. Minä en jouda kun kaheksan maissa, sitten kun olen SFC-Hietajärvellä. ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:02
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #34548 : 2.06.2016 kello on 18:36 »
Detsku sai "kengät", niin nyt ei uppoa pehmosempaankaan nurmikkoon ihan niin helpolla Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:00
  • viva la France
« Vastaus #34549 : 2.06.2016 kello on 19:13 »
Ei kai sitä kovin aikaisin napsauteta. Minä en jouda kun kaheksan maissa, sitten kun olen SFC-Hietajärvellä. ;D
Siis kotoa lähdetää noin 18:00 ja perillä +- 20:00.
Silloin illallinen ja ehkä lasi valkoviiniä sillai pikkurilli sievästi koukussa. ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:46
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #34550 : 2.06.2016 kello on 19:51 »
Työpäivä,vilkas sellainen takana.Koiran käytin lenkillä,nyt istun vaunussa ja puntaroin mitä tekis,vai jättäskö kaikki tekemättä :P.Wc:n altaalle vois laittaa uudet tulo-ja poistoletkut.Ajatte lin laittaa sinne oman vesiastian ja uuden pumpun.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #34551 : 2.06.2016 kello on 20:29 »
Siis kotoa lähdetää noin 18:00 ja perillä +- 20:00.
Silloin illallinen ja ehkä lasi valkoviiniä sillai pikkurilli sievästi koukussa. ;)

Minä otan cintonikin. Mutta sen sormen kanssa pitää olla varovainen, ettei hätäpäissään tökkää silmään. :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:53
  • Savo
« Vastaus #34552 : 2.06.2016 kello on 23:25 »
Haettu vaunu huollosta ja käytetty katsastamassa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:00
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #34553 : 2.06.2016 kello on 23:31 »
Pojan luona avittamassa autotallin ja -katoksen sisäkattojen levyttämistä ja panelointia. Sekä palannut kotiin.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #34554 : 3.06.2016 kello on 07:14 »
Herätty ja nyt taas toimii tapatalkki niin pääsee forumit selailemaan. Eilen vaihtui puhelin , harmitti kun akku hajosi jo 9kuukaudessa.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #34555 : 3.06.2016 kello on 07:29 »

Herätty uuteen  aurinkoiseen aamuun. Thumb  Parhaillaan aamukahvia nautiskelen.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #34556 : 3.06.2016 kello on 08:17 »
    Prätkäkausi 2016 "jo" nyt korkattu, teemapäivän merkeissä ^-^

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #34557 : 3.06.2016 kello on 08:26 »
    Kävin vilkaisemassa Fiiliskukan jääkaappia. Oli jäähtynyt nollaan, ee muuta kun evästä sisään.  :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.11.2025 kello on 09:31
    « Vastaus #34558 : 3.06.2016 kello on 08:42 »
    Huomenta vain.
    Tuli aamu aloitettua viemällä nuorin kyläkoululle onnikalle, lähtivät Porvooseen luokkaretkelle.

Vähän on rankkoja päiviä ollut. Yllätyin kyllä kuinka ampiaisen pistoksesta voi todella mennä kunto näin surkiaan jamaan. Mulla on joku vuosi sitten kaksi herhiläistä pistänyt yhtäaikaa, mutta sillon ehdin ottaa kyypaketista pillerit eikä ihan tämmöseksi päässyt.
    Kortisonia oon aamusin syönyt ja keuhkoputkiin pitää ottaa inhalaattorista.Sil ti tuntuu herätessä, että pitää yskiä auki "röörit". Eilen höyryhengittelin kun ääni on ihan aku ankalta lainassa. Olkapäässä näkyy nyt perinteinen pistosjälki, sen verran  on patti kutistunut. Kantsii varoa niitä amppareita, varsinkin jos vörkkii ulkona touhuissa. Kyypakkaus perstaskuun varoiksi.Äkkinäinen vedon loppuminen ei välttämättä johdu helteestä. Ilma on kuitenkin kuin morsian, niin kyllä sitä ulos pitää mennä nautiskelemaan siitä  ^-^

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #34559 : 3.06.2016 kello on 08:56 »
    No johan on :o Taidat olla melkoisen allerginen tuolle ampparin myrkylle :(

Itsellä taisi olla ekoja pistoja ikinä, tai ainakin mitä muistan sitten muksuaikojen, juurikin viime kesänä ulkona puuhastellessa. Piikkikin jäi kiinni kun sen pimpparin kämmenselästä pois repäsin ja seuraavaksi nypättiin se piikki pois lisää myrkkyä pumppaamasta. Ja kyllä, kirkkaan kelta-musta raidallinen tuo karvaton raato oli, joten eiköhän tuo vainaa ampiaisiin kuulunut. Mutta mitään lääkkeitä tms. en tuohon ottanut, jatkoin hommia kuten siihenkin saakka, toki pikkasen varovaisemmin ettei ihan heti uudelleen pääse seuraava tuikkaamaan. Eikä tuosta mitään sen enempää, edes mitään suuren suurta paukamaa ei tuosta tullut, luokkaa paarma tms korkeintaan 8)