|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2297 2298 [2299] 2300 2301 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oiskohan jonkinlainen pylväiden siirtolavetti?
![]() Vein tuossa vaunun huoltoon ja haen sitten torstaina pois, on ti-ke muita menoja niin olkoot siellä. Varasin torstaiksi katsastuksen Skodalle ja vaunulle.. menee samalla kun noudan vaunun kotia.
Vein tuossa vaunun huoltoon ja haen sitten torstaina pois, on ti-ke muita menoja niin olkoot siellä. Varasin torstaiksi katsastuksen Skodalle ja vaunulle.. menee samalla kun noudan vaunun kotia.Mulla ens kuussa kosteusmittaus ja ensi vuonna huolto ja katsastus ![]() Minä jo kävin ostoksilla. Jos tästä kulttuurin pariin.
Tuuloksessa tuli piipahdettua.
Kun mopossa on kameralaukku, ei tarvitse kännykkää räplätä
![]() Istuttu ranssa emännän kanssa ja tikkaa heitetty
![]() Neljä peräkällistä betonia viennyt kaatopaikalle,5€ kuorma ne otti rahaa. Selkä on aika kipeen oloinen,saas nähdä pystyykö huomenna mennä töihin, toki mikäs se olis kotona olla näin kauniilla ilmoilla.
Sent from my iPad using Tapatalk Lennetty Gazipazasta Seutulaan ja sieltä reilu 200 km mukavassa 26:n asteen lämmössä kotiin
Kiipesin 768 porrasta ylös ja tulin samat alas.
1,5 vuotta sitten olisi ehkä jäänyt tekemättä, nyt vaan pyörrytti hiukan kun oli suurimmaksi osaksi kierreportaat. Aamulla vähän hevosia käyty hoitamassa ja pilttuiden siivousta.Iltapäivä llä hain vanhimmalle tyttärelle lakkiaislahjan Goodmanista. Kuuma päivä oli. Tuntu Varsinkin kun on vähän kippee. Vissiin polttiaisen peijoonat sai allergiaoiretta aikaseksi. On iltasin ollut laitumella niitä aika pirukseen.Selässä kipiää pattia vieretysten ja kuin kuumeinen olo.
![]() Tänä ehtoona ei tarvitte mennä, tytär meni kaveriensa kanssa hoitaan iltatallit. Veikeitä lintuja noi haarapääskyt. Ei pelekää ihmistä. Olen tuossa tallilla kattellu niitä ja yhtään kärpäsiä ja itikoita ei ole pörränny, kun pääskyt kortteeraa tallilla.Istuuvat hevosen selkäänkin ja melkeen tallissa touhuujan lippikselle ![]() ![]() Ruuna palaamassa tallille eilen. Vanhin tytär hoitaa jo ihan hienosti. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2297 2298 [2299] 2300 2301 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|