Eikös siellä kannataisi olla yhden tein samaa laskuun ja syssyyn muutama viikko.Ne pitää täälä 5pv...Tää on semmonen,kun Sovatek Säätiö,löytyy netistä...
Kerkeää pahin kutka karata pois.
Eli makoile rauhassa tikkakosken Diplomaatti.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2247 2248 [2249] 2250 2251 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eikös siellä kannataisi olla yhden tein samaa laskuun ja syssyyn muutama viikko.Ne pitää täälä 5pv...Tää on semmonen,kun Sovatek Säätiö,löytyy netistä... Auto pakattu ja pesty, vedet tankattu. Ruokia vaille valmis reissuun. Huomisaamuna starttaa.
------------ Ei mulle tule mitään lääkeitä täältä kotia! En tiennyt, että olet jossain muualla nyt. Ne pitää täälä 5pv...Tää on semmonen,kun Sovatek Säätiö,löytyy netistä...Saamari. Oletin että on lekuri määrännyt moisia "hermonpehmittimiä".Mutta hieno juttu kun on tuollaisia paikkoja.Eihän tuossa mitään sitten. Tsemppiä Hyvää huomenta golleegat
Hyvin nukutun yön jäljiltä herätty uuteen aamuun,kiitos,kun ette ole tuomineet minua tästä ratkasusta jonka tein pyhänä ja maantaina tulin tänne Hyvää huomenta vaan tiplomaatti,hyvä että uni maistui. Miksi me tuomittaisiin sinua omasta ratkaisustasi. Me tässä ootellaan kyytiä, lähdetään viikonlopun viettoon tallinnaan. Oikein laatuaikaa vaimon kanssa,eli mä notkun kaikenmaailman kojuissa kun vaimo hypistelee vaatteita.
Sent from my iPad using Tapatalk Hyvää huomenta golleegat Auttaa on tapana, ei tuomita. Hyvin tehty.
Enempi luontotarkkailussa tuvan lämmöstä on aamu mennyt. Kylläkin kohta alan puuhastelemaan kalliosaunassa. Lattiaritelin lasken alemmaksi, niin jää sitten kynnys korkeammaksi. Eikä kopsauta niin herkästi päätä oviaukon ylälaitaan. Komiata päivää hiertää tulemaan.
![]() Kaupassakin pitää käydä. Elekkee kertoko kellekkään että, minä pyhänä kauppaan. Tsemppiä Tiplomaatti, hyvin männöö. kiitos,kun ette ole tuomineet minua tästä ratkasusta jonka tein pyhänä ja maantaina tulin tänne Eihän aikuista miestä kukaan ala neuvomaan ja tuomitsemaan, jos kyse olisi alle parikymppisestä miehestä saatikka omasta pojasta niin sitten tuskin kukaan olisi hiljaa... Hyvää huomenta golleegatViisain ratkaisu miesmuistiin
Jotain hyötyä älykellosta
![]() Eilen illalla kun saavuttiin tänne Heinolan Tähtihoviin niin kysyin kassalta olisiko aamupalaa tarjolla, muulloin olisi kyllä mutta ei pyhänä joten aamupala syöty autossa ja kauden ensimmäinen invertterin valituskin kuultu kun kahvinkeitin ja mikro kuormitti akkua liikaa. Hupiakun jännite nousi 12.2 volttiin heti kuormituksesta päästyä mutta muistutti hyvin siitä että menepäs sinne leirintäalueelle jos kerta sähkölaitteita haluat käyttää.
![]() Mutta joo, nyt saa olla ABC:llä yöpymiset mun puolesta, siirrytään sitten vaikka Teboilin ja Nesteen alueiden käyttäjiksi. Ihan olisi kuin kesälomalla, oli rauhallinen yöpyä kun rekkojen parkki oli toisella puolen ja tämä puoli oli pelkästään karavaanareille. ![]() Kiitos kannustuksesta kaikille Rohkea ja oikea ratkaisu. Tsemppiä. Kiitos kannustuksesta kaikilleTsemppiä,on viisautta olla rehellinen itselleen Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2247 2248 [2249] 2250 2251 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|