Meinaatko Höpö käyttää valtion 1500 euron romutuspalkkion ja vaihtaa autoa ?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1961 1962 [1963] 1964 1965 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Meinaatko Höpö käyttää valtion 1500 euron romutuspalkkion ja vaihtaa autoa ?
Meinaatko Höpö käyttää valtion 1500 euron romutuspalkkion ja vaihtaa autoa ? Ei uutta autoa mulle, ei. Ajelkoo poijjat työ uudet autot alle parin tonnin hintaseksi, sitten on minun vuoro ajella muutama satatuhatta niillä. Velipoika aikoi viedä Audin romutettavaksi. Sovittiin että minä otan Audin, ja romulaan laitetaan minun hyväkuntoinen Kitroen. On siinä yksi ehto. Elekkee sitten kutsuko minua jupiksi kun sillä ajelen. Sitten minä olisin jo lähellä täydellistä juppia, kun ostaisin vielä poikittain tikatun toppatakin ja huristelisin Audilla. ![]() Sovittiin että minä otan Audin... Sitten minä olisin jo lähellä täydellistä juppia, kun ostaisin vielä poikittain tikatun toppatakin ja huristelisin Audilla. Millainen Audi sieltä on tulossa ja äläs sano jos siihen kauppaan kuuluu myös se tikattu toppatakki, tai tiedä vaikka jos veljpoijalla on sellainen audi takki naftaliinissa joka on tullut auton mukana, ajat sitten se päällä. ![]() Mä täällä osaan kuvitella sen autokuumeen jota koet nyt...onko pitkäkin "toimitusaika" Audilla ?
Millainen Audi sieltä on tulossa ja äläs sano jos siihen kauppaan kuuluu myös se tikattu toppatakki, tai tiedä vaikka jos veljpoijalla on sellainen audi takki naftaliinissa joka on tullut auton mukana, ajat sitten se päällä. Silloin kun se Audi on tehty, ei kukaan ollut vielä keksinyt tehdä sellasta toppatakkia, joita nyt eräät ostaa jonossa, ja entisen talvitakkinsa työntää roskikseen. ![]() Jokusen kuukauden päästä poika saa tilalle uuden vihreiden hyväksymän Hondan. Audi on joku V-6 moottorilla oleva 2,8 litrainen. Autokuumetta ei ole, eikä tule. Fillari, perhokalastusväline tai retkeilyväline kuumeen kyllä otan vastaan. Audi on joku V-6 moottorilla oleva 2,8 litrainen. Kylläpä on herraspeli tulossa, sitten voinet Audin ratissa sanoa että kylläpä passoo ajella.
Kylläpä on herraspeli tulossa, sitten voinet Audin ratissa sanoa että kylläpä passoo ajella. Soa tiijjä miten käy. Ei ainakaan bensat pääse tankissa vanhenemaan. Ei ainakaan bensat pääse tankissa vanhenemaan. Eipä niin muttei tarvitse olla teiden tukkonakaan. ![]() Soa tiijjä miten käy. Ei ainakaan bensat pääse tankissa vanhenemaan.Se tulloo pensakaappiaasta kaver sulle, rupiaa sanomaa käs päevee, kaffia tarjuaa sillo ja tällö. Se on semmost tuo juppiloide elämän polku. ![]()
Vaihdoin talom ilmanvaihtokoneesee n suodattimet.
Jo oli aikakin. Vaihdoin talom ilmanvaihtokoneesee n suodattimet. Jokos siitä vaihdosta on pitkäkin aika ? Itse vaihdan vuoden välein ja paineilmalla puhdistan kerran tuon vaihtovälin aikana. Tiskattu,vaikka on kone sitä varten ja ruoka tulossa
Se tulloo pensakaappiaasta kaver sulle, rupiaa sanomaa käs päevee, kaffia tarjuaa sillo ja tällö. Juppeudella on oma hintansa. Mutta ei hätää, fillarin osat tulloo kohta, pikku matkat liikumma polkien. ![]()
Jokos siitä vaihdosta on pitkäkin aika ? Itse vaihdan vuoden välein ja paineilmalla puhdistan kerran tuon vaihtovälin aikana. Liian pitkä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1961 1962 [1963] 1964 1965 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|