|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1888 1889 [1890] 1891 1892 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ostin puutavaraa vaunuprojektiin,vielä pitää paikkoja putsailla!Sitten liimaushommiin,pikkuhiljaa edetään,kunhan ens kesäksi on valmista
![]() Istuttu vaunun edessä varjossa.
Ollaan Puolassa Elk:ssä ja lämpöä on 35. Yleensä en helteistä valita, mutta nyt on kuuma.
Päivän projekti.Tuonne kun nyt laittaisi suodatinkankaan terden alle niin ei kasvaisi rikkaruohoa väleistä. Kännykkäkaupassa piti käydä. Alkoi tuo X cover tekemään sen verran taikojaan. Ensten pimahti laturi, sitten meni Tuurin reissulla akku ja nyt kun sitten oli uus samsungin akku ja samsungin laturi niin eikö piru sitten iskeny, piti eilen illalla hetken kummaa kilkatusta ja meni ensten tehdasasetuksiin itse ja sitten akku tyhjeni loppukin ja siinä se.
Vähän siinä kahtelin monttu auki että mikäs ny?Sonerakaupan poitsut pesi välittömästi kätensä, kun oli 24 kk:n takuu mennyt tammikuussa umpeen. Ihme juttu sinänsä, kun on laite jota tunnetusti markkinoidaan, ja mullekin myytiin kestävänä ja eri olosuhteisiin sopivana ja sitten tuollaset ihme viat. Helkkarin hyvä ettei menny jossain korpitaipaleella kun olis sattunu jotain. Pakko oli ostaa nyt enshätään sitten uusvanha nokia 635 Lumia kun ei ilman kännyä voi oikein olla. Vaimo saamari meinasi omia heti kun pöyrälle laskin. Kerpele sentään. Päivän projekti. Hienosti tehty, mutta tärkein puuttuu eli pressu tai solumuovia rakenteen alle. Ei nouse maakosteus telttaan. Tuonne kun nyt laittaisi suodatinkankaan terden alle niin ei kasvaisi rikkaruohoa väleistä. Ei siinä nyt viimeiseen viiteen vuoteen mitään ole kasvanut, joten saa olla noin. Hienosti tehty, mutta tärkein puuttuu eli pressu tai solumuovia rakenteen alle. Ei nouse maakosteus telttaan. Teltta on roskissa, hiiret(?) syöneet ja kuseksineet piloille. ja sen pressun voi laittaa myös terassin päälle estämään kosteuden nousemista teltaan. Kuten aiemmin olen tehnyt. Teltta on roskissa, hiiret(?) syöneet ja kuseksineet piloille. ja sen pressun voi laittaa myös terassin päälle estämään kosteuden nousemista teltaan. Kuten aiemmin olen tehnyt. Ai teiks sää nyt uuden rungon kun entinen mätäni pressun alle 😁 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1888 1889 [1890] 1891 1892 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|