Töitä on tehty, niin ettei taida keretä torille nisukaffeelle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1832 1833 [1834] 1835 1836 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Töitä on tehty, niin ettei taida keretä torille nisukaffeelle.
Herätty ja kahvit keitetty, kohta pitäisi lähteä jääkarhua katsomaan.
Retkule lähti Haaparannan kautta Ruåtsiin. Retkule palasi kotipihaan, pestynä ja puunattuna niin sisältä kuin ulkoa, tankattuna ja kaasupullokin vaihdettuna. Nyt sillä on sitten hyvä lähteä itsekin jossain välissä "koeajolle" Teillä ei vielä ole koululaisilla kesälomat alkaneet?Paikalliset lopetti eilen , mutta poika on kansaivälisessä koulussa ja perjantaina on viimmeinen koulupäivä. Ja alkaa sitten uusi lukukausi 02.09 Kohta remonttia vaunuun Olisi toivottavaa kertoa kerralla mitä remonttia, ei me savolaiset olla totuttu siihen että tarttee lypsätä tieto vaan sen pitäisi tulla ekalla lauseella kuten Holkeri sanoi aikoinaan eikä jättänyt jossitteluille varaa. ![]() Toimittajahan erehtyi kysymään silloin ja Holkeri sanoi sen elämään jääneen lauseen: Minä juon nyt kahvia.... Oli siinä herralla virka. ![]() Olisi toivottavaa kertoa kerralla mitä remonttia, ei me savolaiset olla totuttu siihen että tarttee lypsätä tieto vaan sen pitäisi tulla ekalla lauseella kuten Holkeri sanoi aikoinaan eikä jättänyt jossitteluille varaa.Sänky remonttia,kun molemmista päistä lähtenyt päädyt irti jossa pumput on kiinni.. Kyllä siinä rytkytetty, olitko itse mukana ?
![]() Retkule palasi kotipihaan, pestynä ja puunattuna niin sisältä kuin ulkoa, tankattuna ja kaasupullokin vaihdettuna. Nyt sillä on sitten hyvä lähteä itsekin jossain välissä "koeajolle"Eikös koeajo ollut tuossa - sulla alkaa "sopeutusajo" (kuljettajan sisäänajo) ![]() TäälläSamoin! Nyt alkaa olla ilmat kohdillaan ja uima-allas melkoista lihakeittoa! Kyllä siinä rytkytetty, olitko itse mukana ?Juu mutta puutappi liitokset ilman liimaa...JuuSiis täh? Mihin sä vastasit? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1832 1833 [1834] 1835 1836 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|