Loistava päivä Röllin hallilla. Mainosmiesten lörinät faktatietoa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1726 1727 [1728] 1729 1730 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Loistava päivä Röllin hallilla. Mainosmiesten lörinät faktatietoa.
Ajeltu kevään ekan reissun kunniaksi kolmen tunnin päähän turvallisesti Kuortin "puskaparkkiin" joista vaimo ajoi tosin pari tuntia...Onkos siinä kuortin aakkosilla hyvä nukkua, osuis kivasti puoleenväliin mökkireissuu. No me kun ollaan tällaisia erikoisempia vaanareita eli tykätään käyttää peukkupaikkojen palveluita, aamulla mennään autosta suoraan abcin aamupalalle ja hyvin tässä on nukuttanut, joskus tosin rekat olleet hetken ajan tuossa rinnalla mutta ei tuo ole haitannut edes lapsia.
Jos joku ihmettelee että miksi just ABC kun lähellä olisi leirintäalue, nyt syynä se että halutaan päästä aamusta aikaisin liikkeelle ja se aamupala, mennä valmiiseen pöytään suoraan herättyään, se on se vaikka kevään ekalla reissulla ollaankin, ei jaksa omaa aamupalaa alkaa autossa väsäämään. Jos joku haluaa lokeroida meidät tämän vuoksi ei-karavaanariksi niin ei haittaa, näin on tehty jo vuodesta 2008 ja eiköhän tehdä tulevaisuudessakin. . Ja on niitä SFC-alueitakin usein käytetty...voi tarkistaa historiasta. ![]() Toi on Ihaa aivan oikein ja järkevää! Itekkin olen noissa abceillä syönyt aamupaloja ja rekkakuskeille on ovat tilat joihinka pääsee tunnuksillä sisään! Siis joissain paikoissa! Ja kahvit ja puurot saa halvemmalla näissä isoissa asemilla ja onhan se pirun turvallinen ympäristö yöpyä1!
No me kun ollaan tällaisia erikoisempia vaanareita eli tykätään käyttää peukkupaikkojen palveluita, aamulla mennään autosta suoraan abcin aamupalalle Hei, minun kulkimessa alkaa olla jo jääkaappi ja liesi vanhaa mallia. Paljollako myyt omastasi, kun kerran ovat tarpeettomia. ![]() Hei, minun kulkimessa alkaa olla jo jääkaappi ja liesi vanhaa mallia. Paljollako myyt omastasi, kun kerran ovat tarpeettomia. Ei nyt parane irroitella noita, nyt on tällainen pikavisiitti etelä-Suomeen, tai no ollaanhan me maanantaihin asti mutta huomenna on oltava liikenteessä aikaisin joten nyt saa liesi ja mikro olla tarpeettomana ja huomenna sitten anopin valmiiseen pöytään. Mutta omassa sängyssä on mukavampi yöpyä, siksi Adrialla. ![]() Aamulla innostuin vaihtamaan asunto-osan oven keskuslukituksen kaapelin. Alkuperäinen oli luovuttanut saranan kohdalta, yksi johdin poikki. Nyt taas pelittää, ovet ja luukut aukeaa lukituksesta taas kuten pitääkin. Halpaa ja nopeaa kun itse tekee
![]() Iltapäivä meni kaapelien vedossa ja kytkennöissä. Nyt invertteri ja maasähkö pelaa keskenään prioriteettikytkime n kautta.
Hah haa,täälläkin haravoitu pihaa ja imuroitu kämppä.
Nyt se sitten tuli..Kutsu vuode osastolle 14.4-15 klo 7.00...Sydänosasto.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1726 1727 [1728] 1729 1730 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|