Kai se sinne mennessä kypsyy kunnollaPakasessa on jo,ja pala uunissa aamulla kypsää
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1688 1689 [1690] 1691 1692 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kai se sinne mennessä kypsyy kunnollaPakasessa on jo,ja pala uunissa aamulla kypsää No mä oon tuskaillu tuo keittiön viemerin kanssa,aina joku liitos vuotaa tipan tai kaksi. Menee hermot,saakutirallaa,aamulla jatketaan.
Sent from my iPad using Tapatalk Jäipä tossa sanomatta että eipä turhaan ole näitä hopeaketjuja tehty. Tänään huomasin että mun taiteovesta on pari jousta kadonnut,eipä mulla ollut muuta kuin hopea spiraalia joten niistä ne jouset väsäsin ettei ovi vallan hajoa.heh oikein jalometallia on meilläkin taiteovien jousissa.
Tultiin pitkästä aikaa vaunulle Hopeaperälle. Täällä on vielä täys talvi.
Laittelin taka-talliin ledi-nauhan. Näkee penkoa.
...on pari jousta kadonnut,eipä mulla ollut muuta kuin hopea spiraalia joten niistä ne jouset väsäsin Mitä joustaako hopea oikeasti? Kyllä sika tuoksuu hyvälle uunissa
Kyllä sika tuoksuu hyvälle uunissaTaas teki ajatus tepposet Luin sarkastisesti että "kyllä tuoksuu sika hyvälle aamulla". Hyvää lauantaita vaan kaikille
Kävelylenkin jälkeen istuskeltu Fiiliskukassa Primuspannun silloin tällöin tunnelmallisesti huristessa. Kohta Kaesan suoritusta katsomaan.
![]() Vaihdettu pököttiin öljyt&suodattimet
Jauhettu 3kg lampaan jauhelihaa ja ammuttu sorsia
![]()
Jauhettu 3kg lampaan jauhelihaa ja ammuttu sorsiaAmmuttu sorsia ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1688 1689 [1690] 1691 1692 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|