Loistava kurssi oli. Hyvä vetäjä ja paljon keskustelua, melkein päivä loppui kesken.
Loistava kurssi oli. Hyvä vetäjä ja paljon keskustelua, melkein päivä loppui kesken.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Loistava kurssi oli. Hyvä vetäjä ja paljon keskustelua, melkein päivä loppui kesken. Käämitty käsin Aquaflexin puhaltimen moottori, muuten onnistui.Tekijämiehet on erikseen Naapurin vaunu haettu mökiltä ja huomenna kokkolaan vaihtamaan isompaanTietääkö naapuri mitä olet tekemässä? ![]() Otin Ducaton liikennekäyttöön ja katsastin sen. Savutus K-arvo on 0,79. Hyväksyttävä luku. Sitten posti toi TraFilta ajoneuvoverolipun. Tämä Fiiu on ensimmäinen auto minulla, joka on osan vuodesta poissa liikennnekäytöstä. Ennen maksoin Hi-Luxin verot kerralla, sen kummemmin miettimättä. Nyt tälle ducatolle tarjotaan mahdollisuuta maksaa vero neljässä erässä: 1 erässä 542,11 € 2 erässä 248,55 € 4 erässä 104,66 € Onko tuossa joku laskentasääntö, joka ei avaudu minulle. 4x 104,66=418,64 € Jos minä maksan tuon 104,66 €, joka on edullisin, niin tuleeko tuolta TraFista sitten myöhemmin uudet laskut uusilla eräpäivillä a`104,66 € Vai johtuuko tämä vaan tuosta hyvästä K-arvosta, jota katsastusinssikin mitattuaan kehui. Häh. No niin. Arvaan, verokausi alkanut joskus silläaikaa kun ollut pois liikenteestä. Siksi nuot maksusummat ei täsmää, vaan kaikista vähennetty sitä liikenteestä poistetun ajan maksua. Jos vähennys olisi noin 50, kahdessa erässä maksat seuraavaksi 300 ja neljässä erässä jotain 150 kolme kertaa. Laskuja tippuu laatikosta jokaisen muutoksen jälkeen, samoin vakuutusyhtiöltä. Vakuutuslaskuja on vissiin 3 tai neljä kappaletta joista seuraava aina kumoaa edellisen, uutta osotellaan. Tuohon hässäkkään kun vielä lisää oikeuden pitää yhtä autoa verottomana ja se siirretään minun käyttöautosta asautoon aina kun asauto liikenteessä niin ainakin paperia syntyy. ![]() Varannut matkan Mallorcalle viikoksi. Lähtö huomenna aikaisella lennolla. ![]() ![]() Voe elämä, täs on huonekalui siirrelty ympäri kämppää.. Ja homma jatkuu.. ![]()
Noin 60 lihapullaa. Tietää, mitä syö verrattuna eineksiin. tuon verran teen aina eikä ne koskaan ehdi pakkaseen jos meinaan , että ois joskus mistä ottais , jos ei huvita niitä tehdä mut täällä meillä , kun asustaa sellanen lihapulla ahmatti ettei muusta väliä niin osa jo häviää peliltä ennen kuin huomaankaan ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|