no hitsi en mä vaan ollu
missäs ne oli ?
kauhee takaisku, kun moiset kemut on ohi mennyt
Mikä lie ollut se kuppila siinä keskustassa, näkyy nykyään olen Vistantie-Kaaritie kulmaus. Tosin, ei Sua olis vielä sillon päästetty kapakkaan...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1608 1609 [1610] 1611 1612 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
no hitsi en mä vaan ollu Mikä lie ollut se kuppila siinä keskustassa, näkyy nykyään olen Vistantie-Kaaritie kulmaus. Tosin, ei Sua olis vielä sillon päästetty kapakkaan... ![]() Mikä lie ollut se kuppila siinä keskustassa, näkyy nykyään olen Vistantie-Kaaritie kulmaus. Tosin, ei Sua olis vielä sillon päästetty kapakkaan... oliskohan Poimari ? ja psst ... emmää ny niin kauheen nuori oo viheltelee ja on imarreltu ... niia nikasuttaa kiitokseks ![]() Kolme tuntia ongelmanratkaisukou lutusta. "5 kertaa miksi"
Huoks! Onneksi oli käytännön harjoitustakin, ettei pelkkää teoriaa. Työvuorolistoja naputin. Muutin verokorttiin prosentin ja ruksasin b-kohdan. Nyt pitäis päättää, kuinka vajaalla päivällä kehtaa lähteä. Mersu oli vaihteeksi pajalla, ja tultiin samalla kyydillä. Eli mut tullaan nyt hienosti hakemaan portin pielestä, kun vaan annan kuskille luvan tuolta reilun 10 kilsan päästä perjantai-iltapäiväruuhkassa hurauttaa hakemaan. Varsin töitä en ole tehnyt- Säästellään nyt tätä rannetta. En tiedä, keksinkö jo syyn tälle vaivalle, joka tuli YHDEN (1) työpäivän jälkeen pitkän loman jälkeen: kannoin äsken vaakan kansilevyä pestäväksi ja kun näin vesipistoolin, mun ranteeseen alkoi sattua. Olen käyttänyt pistoolia, joka tarvii kaksi kättä. Eikä aina ole kahta kättä vapaana... ![]()
Iloittu sähköstä 12 tunnin katkonut jälkeen.
Iloittu sähköstä 12 tunnin katkonut jälkeen. Saatko sä sitä varastoitua johonkin? Meinaan jos vaikka sitä ei riitä iltaan asti. Lataa nyt ainakin kaikkien laitteiden akut! ![]()
Iloittu sähköstä 12 tunnin katkonut jälkeen.Onnitteluni Teille..pitkä oli tauko.. Meillä räpsii..mutt yhä pelittää..
En saa sähköä varastoitua muuta kuin Akkuihin ja ne ovat jo täynnä. Mutta lämpöä saan aika paljon varastoitua tuohon kivikasaan. Varsin = HIENO kivikasa..aina iso + kon = puulla lämpeevä hellakin...ei oo niin kamalaa silloin kon sähköt taas lakoo,saa sitä mahan täytettäkin ja lämpimänä vielä En saa sähköä varastoitua muuta kuin Akkuihin ja ne ovat jo täynnä. Mutta lämpöä saan aika paljon varastoitua tuohon kivikasaan. Komea on kivikasa! Kuvan tekniikasta jos sallit pienen huomautuksen.... ...pikkuinen koira lämmittelemässä uunin vieressä tekisi kuvasta vielä paremman! ![]() Pitäiskö mun nyt soittaa se kyyti ja lopettaa suun soittaminen työkoneelta käsin? ![]() En saa sähköä varastoitua muuta kuin Akkuihin ja ne ovat jo täynnä. Mutta lämpöä saan aika paljon varastoitua tuohon kivikasaan. Hmm .. mites ne hölmöläiset tekikään sen valon kans ottivat pusiin en ole kokeillut moista konstia vielä mutta pitäiskös ![]() kun taas on lounassee luvattu myräkkää kera lumien ja jos toi mun niksi ei autakaan tähän asti on kyllä auttanut nimittäin hampsraan 50 l vettä päniköihin ja vielä on sähköt toiminut vaikka tuolla kulmilla (lue naapuripitäjässä ) ne eivät ole toimineet aina eikä joka hetki ![]() Oletkos laittanut palautetta savon katko voimalle.
Itse laitoin kipakan kirjeen postissa menemään, siis sillä etana postilla kun ei ne s-p lue kumminkaan. http://yle.fi/uutiset/sahkokatkoihin_kypsyneet_savolaiset_nareissaan_sahkoyhtiolle__eihan_se_talvi_yllata_vaan_se_kun_niita_hommia_ei_tehda/7727791 Kun lukee uutisen ja katsoo paljonko pelleily maksaa, niin tämmöinen typerämpikin ymmärtää että pomo on väärissä hommissa.
Saatettu hevyn webasto toiminta kuntoon. rupess hirvittää noi sodankylän pakkaslukemat sääennustuksessa..
Saatettu hevyn webasto toiminta kuntoon. rupess hirvittää noi sodankylän pakkaslukemat sääennustuksessa.. työn iloa sinne sodankylään ja yritetään nyt kuitenkin jossain ja joskus treffata vaikka nämä ei nyt onnistuneetkaan ... ![]()
työn iloa sinne sodankylään Kesä tulee ,kon hetki vielä ootellaan...Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1608 1609 [1610] 1611 1612 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|