Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !!
Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !! Se on hyvä. Jos sisu loppuu, moni on jäänyt lopullisesti sängynpohjalle. Minäkin olen hengessä mukana ja lähetän sinulle lisää "sisuaaltoja" - ei muutako liikkeelle ja eteenpäin ![]() Moni ei usko tähän henkiseen puoleen, mutta otetaanpa kaikki nyt mielessä yhteys perho-ukkoon ja annetaan hänelle porukalla aimo annos lisää kuntoa. Ukko voi kohta kertoa, tuntuuko jotain uutta. Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !! Se on kuule ETEENPÄIN, kuin mummo lumessa ![]() Vaan äsken kävin vetämässä hiilet ja heitin häkälöylyt ![]() Nyt Finkbrauta mukaan, nakit kiukaan päälle kippoon muhimaan, olutta ensin naamaan ja liudennettuna kiukaaseen ![]() Täällä Kiviniemessä ilma sakeana aivan mahottomasta pyrystä. On kuin Anoppi olisi tulossa kylään ![]() Vaan onhan melkoisen hapekas ilma istua kohta savusaunan kuistilla jäähyllä ![]() Se on kuule ETEENPÄIN, kuin mummo lumessa Terve! Se tuo olut se antaa, oikeessa määrin vetteen sekotettuna, mukavan leivän tuoksun löylyyn ![]() Liekö savusauna sitä kaipais, mukavat löylythän niistä tahtoo tulla ilmankin. ![]() Oohan kuitenkin varovainen sen oluen kiukaalle lotraamisen kanssa, ettei käy niinkuin entisille "Impivaaran" veljeksille joulusaunassa ![]() Lainauksen bold lainaajan.
Se on kuule ETEENPÄIN, kuin mummo lumessaEi ole syytä löytynyt,ainut mitä on tehtävissä,verenpaine alas,on vähän koholla,kuulemma voi tulla kelle hyvänsä,minulla ensimmäinen kerta kymmenen vuotta sitten,silloin oli rankempi,viikko kyksissä,kuntoutus !! Elämä on !!
Joudun leikkaukseen,vetävät pään auki kuin "kukonkuoren",jos en selviä siitä,vetäkää rasti perho-ukon kohdalle !!
Tulipahan toiseen volvoon tehtyä jarrut ympäriinsä,levyt,palat ja koiranluut.
eikä ollut kovin kallis rasti siinä pikkusen päälle satasen. Tänään on ajeltu Lapista kotia Joudun leikkaukseen,vetävät pään auki kuin "kukonkuoren",jos en selviä siitä,vetäkää rasti perho-ukon kohdalle !! Terve! Niillon tänäpäevänä semmoset vehkeet, että melekeev vika kuv vika suahaan korjattuva, ja hyvät liimat, että kyllä ne sen kopan sua kunnolla takasj liimattuva . Kyllä siitä selevijää. " Peleko poekkeen " Korjattu puhelimessa yksi Primus.
![]()
Terve!Ei tämä normaalia elämää haittaa,pitää varoa rehkimistä,suoni on hauras !! Tressiä pitää kuulemma välttää !! Ei tämä normaalia elämää haittaa,pitää varoa rehkimistä,suoni on hauras !! Tressiä pitää kuulemma välttää !! Voi kurjuus, SEKIN taitaa sitten olla kiellettyjen puuhien listalla Noh ainahan sitä voi sitaista muutaman perhon. Vaikkei siinä hommassa ihan hajulle pääse, ni saapi sentään karvoista pientä näppituntumaa. Meinaan jos vaikka parit Larvat sitasisit ![]() Ja eikös kätevä mies voisi vetää siihen hauraan suonen päälle sellaisen kutiste sukan ja hiukka lämmittää ![]() Vaan hevosenleikki leikkinä; taitaavat ne sut ukko putkittaa ku vanhan hauraaksi käyneen viemärin ![]() Perässä tullaan tai Piruko tos etes tietää, että kuka tästäkin porukasta enstex lähtee ![]() Ei toi Perho-ukko mihinkään lähde, kunhan vaan jättää turhat ponnistelut pois. Ei muuta kuin perhojen kimppuun.
Rauhallista aivojumppaa.
Kun meinaavat suonta pitkin laittaa jonkin verkon suoneen,ei tarvitse päätä aukaista !
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|