Käyty kuolaamassa "uutta" autoa, nyt ois tiedossa mitä autoa katellaan ku näistä vanhoista pääsis ensin eroon..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1487 1488 [1489] 1490 1491 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty kuolaamassa "uutta" autoa, nyt ois tiedossa mitä autoa katellaan ku näistä vanhoista pääsis ensin eroon..
Kävin äsken vieraissa
![]() Suoli24 Karavaanarit -palstalla. Huh, huh, kyl oli kokemus taas pitkästä aikaa, enkä viipynyt ku tovin. Kuin sielt löytyykin sellainen kokoelma urveloiden asiattomia möläytyksiä ![]() Ensin katkaisuhoidossa ja sen
jälkeen kausi-influenssapiikillä. Labrassa kävin muutaman putkilon verta antamassa. Sitten kauppahallissa nisukaffeella. Ja torilla omenoita ostamassa. Osaakin olla nuo kotimaiset omenat maukkaita, voe mahoton paikka sentään.
![]() Labrassa kävin muutaman putkilon verta antamassa. Sitten kauppahallissa nisukaffeella. Ja torilla omenoita ostamassa. Osaakin olla nuo kotimaiset omenat maukkaita, voe mahoton paikka sentään.Onko iskenyt flunssa? Onko iskenyt flunssa? Minä olen semmonen vökkänä, ettei minulle tule flunssaa. Kop, kop. ![]() Työterveys määrää kerran vuodessa tarkastuksiin. Nätti tyttö siellä oli, että pongolijänteenkin olisi voinut testata. ![]() - vökkänä Taas tuli uusia sanoja, pittäisikö kirjoittaa kuukkeliin ja kattoa, löytyykö noille selitykset. Arvata ossaan.
Taas tuli uusia sanoja, pittäisikö kirjoittaa kuukkeliin ja kattoa, löytyykö noille selitykset. Arvata ossaan. pongolijänteelle en googlettamalla saanut selitystä..tuli linkki orgin sivulle ![]() Tulikitaanko tuo yksi /vai kaksimieliseksi..va i mikä hitto en tajuaTaas tuli uusia sanoja, pittäisikö kirjoittaa kuukkeliin ja kattoa, löytyykö noille selitykset. Arvata ossaan. Pongolijänne on se, joka on tärkeässä osassa fyysisessä rakkauven työssä. ![]()
Pongolijänne on se, joka on tärkeässä osassa fyysisessä rakkauven työssä. Arvelinkin näin mistä tuo nimitys,jokin murresanako ![]() Arvelinkin näin Nimityksiä tarttuu, kun on henkselmiesten seurassa soramontun ylösottokopilla, metsurikämpällä ja tauolla nuotiotulilla. ![]() Minä olen semmonen vökkänä, ettei minulle tule flunssaa. Kop, kop.Testissä voip tajunta hämärtyä, varsinni jos johto on pitkähkö..Walohoito a ![]() pongolijänteelle en googlettamalla saanut selitystä..tuli linkki orgin sivulle ![]() ilta naurut ![]() mut tota mäki mieti toven jos toisenki ![]() vällee ku noi Höpön ![]() puheet ei ihan just aukene tän länsrannikol ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1487 1488 [1489] 1490 1491 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|