, ei niitäkään tuon enempää, kunhan illalla vielä makuun pääsee.
, ei niitäkään tuon enempää, kunhan illalla vielä makuun pääsee. |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
, ei niitäkään tuon enempää, kunhan illalla vielä makuun pääsee. Aamupäivällä parireissua Turkuun ja takas, siinä välis kerkesin öljyt ja vedet tarkistaa. iltapäivällä askarreltu Volkkariin uudestaan sähköt vetokoukkuun, nyt toimii Huomenna illansuussa Loimaalle pihaparkkiin, ja siitä maanantaina Raaheen. ![]() Kokemäellä tuli käytyä No sitten nähtiin, terve vaan.. ![]() ![]() Vaunun kuppeessa istuskeltu koko päivä. Minä puusilmä kävellyt parikin kertaa sun vaunun ohi ja ei näkynyt kuin pari tyhjää baadenbaadenia. Oot hyvä maastoutumaan. ![]() pääsiäiskokko...minä sitä en ole vielä sellaista livenä nähnyt polttavan, vain juhannuskokkoja. Eilen oli ilma meleko sakeana, kun täällä noitia rovioilla poltettiin. Itse en muista koskaan juhannuskokolla vierailleeni. Venetsialaiskokkoki n on tutumpi.
pääsiäiskokko...minä sitä en ole vielä sellaista livenä nähnyt polttavan, vain juhannuskokkoja. En minäkään ole pääsiäiskokkoa nähnyt. Vieras asia on Itäsuomalaisille. Taitaa enempi olla pohjanmaan juttuja. Hyvä niin, etteivät ole taas jenkkien kaupallisia juttuja tänne työntämässä. ![]() Kohta lähdetään vaunulle pääsiäisen ja loman viettoon! En minäkään ole pääsiäiskokkoa nähnyt. Vieras asia on Itäsuomalaisille. Taitaa enempi olla pohjanmaan juttuja. Hyvä niin, etteivät ole taas jenkkien kaupallisia juttuja tänne työntämässä. Niinhän tuo on ja vielä erityisesti keski-eteläpohjanmaan juttuja, vaikka hilautuu pikkuhiljaa myös tänne Oulunkin korkeudelle. Torniojokilaaksossa ei taasen polteta kokkoja pääsiäisenä ei sen kummemmin edes juhannuksena. Noin Torniosta-Muonioon nuo vainolaistulet roihuavat Vappuna ![]() Ken Vappuna haluaa tehdä jotain poikkeavaa= ajele Skibotniin jallittamaan merikalaa ja palaa siitä Kahden Kalan Vappuhulinoihin Kilpisjärvelle. On muuten noiden Lestaadiolaisjuhlie n lisäksi niitä varmimpia paikkoja nähdä matkailuautojen juhlakavalkaadin. Kilpisjärven pilkkikisoissa paikkakunnan väkiluku kasvaa muutaman päivän ajaksi huimiin mittoihin Se siitä pääsiäisestä. ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|