Kaara korjaamolla 
Itse ottanut aurinkoa
+22 astetta

Itse ottanut aurinkoa
+22 astetta|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1371 1372 [1373] 1374 1375 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kaara korjaamolla
![]() Itse ottanut aurinkoa +22 astettaTästä suurestä määrästä tulee huomenna hyvä lappapuuro :Mitä on lappapuuro? Puuhommissa olin. Suurin osa ajasta meni kuinkin puolukoita syyvvessä. Mitä on lappapuuro?Mannaryyni ja puolukkamehu ,keitä ja vatkaa Matkatavaroita tyhjennelyt laukuista
univelkaa kuittaillut niin ja metsässä poikettiin kyllä niitä tatteja on ihan hirmuisesti mutta kontit teki stopin ![]() kun sai liikuntaa jo harrastettua laivalla ravaten rappuja sinne ja tänne paattia edes takas tepastellen jotta sienet jäi sinne metsään ootamaan parempia poimimis hetkiä ja niin oli pakko lähteä kotia huilailee ![]() nohniin ja kohta unijukka oottaa treffeille jotta kauniita unia itse kullekkin ![]() Tiivis työviikko yhtä päivää vaille valmis. Jes
![]() Mielessä jo viikonlopun metsäretket, sieniä, sieniä ![]() Harjoittelin jo tänään. Sain velikullallta herkkutatteja. Perkasin lahjasaaliin ja pilkottua tattia meni pannulle 10 litraa. Olen kuullutvhuhuja, että nyt on tatteja saas nähdä osuuko lauantaina kohdille.
Piti olla vieraana entisessä veneessäni. Niin olinkin Oravikoskelta Konnuksen vanhalle kanavalle. Paluumatkalla piti tarttua ruoriin, kun nykyinen omistaja onnistui kääntämään veneen väärään suuntaan kanavassa.
Asennettu uusi käyttis tuohon tietokoneen rotjakkeeseen.
Toinen 12h yö takana. Jospa kohta tulis päivälöysi päästämään.
Piti olla vieraana entisessä veneessäni. Niin olinkin Oravikoskelta Konnuksen vanhalle kanavalle. Paluumatkalla piti tarttua ruoriin, kun nykyinen omistaja onnistui kääntämään veneen väärään suuntaan kanavassa. Ilmeisesti sulutuksessa? Nyt wiikon viimeiset hiet irrotettu ropasta! reilut 2kg lähti makiasti ropasta nestemäisessä muowossa tälle viikolle..kiwa kun saa rahhoo kuntoilusta..
![]()
Ilmeisesti sulutuksessa? Hyvin ymmärretty! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1371 1372 [1373] 1374 1375 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|