Onks nekin vaihtanut merkkiäEi näkynyt vielä Polaria pihassa![]()
Mut tiiä vaikka seuraavan Chevyn päälle jo istutettais Polarin koppaa, ku hetken Nalllea kainalossa pitävät 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1331 1332 [1333] 1334 1335 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onks nekin vaihtanut merkkiäEi näkynyt vielä Polaria pihassa Mut tiiä vaikka seuraavan Chevyn päälle jo istutettais Polarin koppaa, ku hetken Nalllea kainalossa pitävät ![]() Joku solar-systeemi tai sitten semmoinen kinetic-kello ? Minä ostin ihan patterikellon koska tulee olemaan hyllyssä jonkin verran kun ei viitsi betonissa uittaa, mutta muissa hommissa kelpaa pitää ja vapaa-ajalla. On muuten vaikeaa ostaa kello. On vuosien aikana tullut hurja määrä uusia kellomerkkejä ja kaikenlisäksi tavallisia aikarautoja on tullut myyntiin eri brändeillä (boss, tommy hilfinger jne).Toimii vaikka pimeässä kellarissa vemputtais Eli AUTOMAATTIVETOINEN OrisTuolla paljon kelloja www.sepanviisari.fi Komeita kelloja ja paljon. Löytyisi yksi paneraikin mutta käytettynäkin aivan liian kallis.
Itse katselin malleja ja hintoja täältä http://www.laatukellot.fi mutta kyllä kelloa pitää vielä päästä hiplaamaan, sovittamaan ja katsomaan ennen ostamista joten minulle kellon ostaminen netistä ei toimi. Tilanne om toki toinen jos tietäisin tarkalleen mitä haluan. Kotona ja vaunussa viileetä vaikka ois +40Ei oo vissiin lattialämmitystä nyt tarvittu ? ![]() Ei oo vissiin lattialämmitystä nyt tarvittu ?Juu ei ![]()
Haettu Biltemasta 10m karavaanari kaapeli 25m kaveriksi (aina ei tarvitse pitkää, silloin pärjää pätkällä)
Videokameraan hain uudet akut 2kpl, eipä olleet pahan kalliit 79€ yhteensä Haettu Biltemasta 10m karavaanari kaapeli 25m kaveriksi (aina ei tarvitse pitkää, silloin pärjää pätkällä) Mulla ei ole kotimaassa muuta käytössä kuin tuo 10 - metrinen, ei ole koskaan ollut pidemmälle tarvetta, helppo käsitellä.
Mulla ei ole kotimaassa muuta käytössä kuin tuo 10 - metrinen, ei ole koskaan ollut pidemmälle tarvetta, helppo käsitellä.Olen joutunut kotimaassakin vetämään joskus pikällä, mut useimmiten pärjää pätkällä, joten siksi hankin (ja kelasin sen kulkineen tavatilan oveen) Tultu jyväskyläänTervetuloa kahville,ja pihaan sopii kulkimen kanssa ![]() Eix sun oo helpointa ajaa www.jyvascaravan.fi . Voit kokeilla vaikka kymmenellä vaunulla mitä tekee.Tänään testasin kaverin polaria jossa normi valot ei ledit,niin toimi,mutta huomenna sitten jyväscaravan saa nähdä jotta antavatko testata vai pitääkö ostaa uusi vaunu ![]() Mä käytin ton auton oikein merkkihuollossa.
Ei se ihan miljoona maksanut, ja antoivat lisäksi vielä vuodeksi palvelunumeron josta saa apua niinkuin karavaanarin tiepalvelusta. Ja eikä siinä vielä kaikki, myös viiden pesun kortin sai lahjaksi heidän pesukadulle. Ja nämä aivan yllätyksenä autoa noutaessani. Todella hyvää palvelua muutenkin, aikataulu ja hinta piti paikkansa minkä aikaisemmin lupasivat. Autokeskus Airport tarjosi palvelun. Tänään testasin kaverin polaria jossa normi valot ei ledit,niin toimi,mutta huomenna sitten jyväscaravan saa nähdä jotta antavatko testata vai pitääkö ostaa uusi vaunuKöyhät kyykkyyn Siellä on http://www.jyvascaravan.fi/uudet-ja-kaytetyt/?action=show_caravan&c_id=1282 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1331 1332 [1333] 1334 1335 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|