Pakattu vaunu täyteen virvokkeita ja huomenna kunkulle,saa tulla moikkaa jos siel päin liikuskelee
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1248 1249 [1250] 1251 1252 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pakattu vaunu täyteen virvokkeita ja huomenna kunkulle,saa tulla moikkaa jos siel päin liikuskelee
Tuliko päätös?Ei tullut ;)mutta oli pakko laittaa ![]() TämmönenNoita näyttää olevan erilaisia suhtkoht samanikäisissä autoissa. Mulla oli MY11 Outbackissa irroitettava koukku mutta malliltaan toisenlainen. Vähän kinkkinen se oli laittaa kiinni mutta pysyi kyllä kun vain kunnolla laittoi. Tuo kuvassa näkyvä ei kyllä oikein herätä luottamusta ![]() Tuo kuvassa näkyvä ei kyllä oikein herätä luottamusta Oikeen tälläsen autoista mitään ymmärtämättömänä naisena olen kyllä harvaisen paljon samaa mieltä. ![]() Omissakin autoissa on irrotettavat koukut (Kovil, e-pikalukitus) mutta niihin nyt luotan jonkun verran juuri sen eilaisen kiinnitystavan takia. mä en ymmärrä ollenkaan et miks laittaa irrotettava koukku kun ne on kummiskin koko ajan kiinni autossa vaikka mitään ei vedä,huomannut monta kertaa tän asian liikenteessä
mä en ymmärrä ollenkaan et miks laittaa irrotettava koukku kun ne on kummiskin koko ajan kiinni autossa vaikka mitään ei vedä,huomannut monta kertaa tän asian liikenteessä No mun isän autossa on irroitettava koukku ja ei hän sitä tarvitse kuin pari kertaa vuodessa, muun ajan se on siellä tavaratilassa eli riippunee aika pitkälti käyttäjistäkin. Tultiin reissusta. Oltiin 2 yötä puskissa ja 1 yö Leporannassa. 3 yötä kotona ja taas reissuun.
mä en ymmärrä ollenkaan et miks laittaa irrotettava koukku kun ne on kummiskin koko ajan kiinni autossa vaikka mitään ei vedä,huomannut monta kertaa tän asian liikenteessä Ei oo todellakaan koko ajan... Ei sitä parkkitutkan piippausta kestä pää... (Tutka siis ilmottaa et hei heebo, sul on nyt JOTAIN kovin liki perää) Saunassa käyty... Mutta eikai vaunulle käynyt pahemmin vai kävikö ? Voip mennä lunastukseen (taas). Vaihtelu virkistää
tai ![]() Ei oo todellakaan koko ajan... Ei sitä parkkitutkan piippausta kestä pää... (Tutka siis ilmottaa et hei heebo, sul on nyt JOTAIN kovin liki perää)noh en nyt tarkoittanut et kaikissa ,mutta melko monissa kyllä Mulla on irroitettava koukku. Se on paikoillaan kun tarve. Muuten suojapussissaan. Parkkitutka ei reagoi koukkuun mitenkään. Jos huutelisi niin kytkimestä hiljenee.
Ei kai tuo nyt noista lunariin mene, pieni kynnen kokoinen lommo ja pyöräteline takapuskurin nurkan kanssa uusiksi...vai mitä tapahtui sisäpuolella ?
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1248 1249 [1250] 1251 1252 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|