Parituntii koeran kans eläinsairaalassa... flikal melki varvas irti aamuöisessä supin kans taistelusta..halpaa on tuo..198e plus huomenna viellä lääkeet apoteekista.. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Parituntii koeran kans eläinsairaalassa... flikal melki varvas irti aamuöisessä supin kans taistelusta..halpaa on tuo..198e plus huomenna viellä lääkeet apoteekista..
![]() ^ voi manta parkaa
aina saa turpiinsa eikä ikinä opi et pysyis niist supista kaukana ja muutenkin kaikista elukoista kun ei siittä hyvää seuraa koskaan ![]() Uuh.. minkä näköinen tassu
Oikeen huonoa tekee.Kuin ihmeessä supi saa tuommosta jälkeä aikaseks? Mikä koira tai minkä kokoinen tää Manta on? Kyselen kun omat on niin hanakoita elukoiden perään, supikin kelpaa jos kohdalle sattuu. Manta on russeli ja toi haava itseasiassa on tullut siellä taistellessa jostain ehkä kallion reunasta/kannosta tms.. Mantalla on useita skraapuja noilta reissuiltansa..tää oli ny eka tommone pahempi juttu. Pieniä skraapuja on tullut kun manta on ollu supin kipussa eli nipussa..yleens Mantassa oleva veri on sen supin verta..Mantasta harvemmi on verta tullu..
Onneksi koiran kivunsieto on ihmistä parempi, vaikka meitin hauva vinkuu jo takkujen poistossa, harmi tuommoset kohtaamiset. Paranemista!
Meidä Mantalla on kipukerroin tosi korkeella..nyttenkä ä mitenkään ei tota ontunu tms. Se on vähä sillee huono ku ei sit oikke tier tarviik laittaa kipulääket vaiko ei..
Meil on kaks borderia. Molemmat ovat hanakoita supien ja kettujen perään. Täällä Helsingissä niitä on, mutta kohtaamisia suht vähän kuitenkin.
Suurin riesa on toistaiseksi ollut supin p..ssa pyöriminen. Haju- ja liejuhaitta on melkoinen eikä ainakaan autoon voi ottaa moista löyhkää ja sotkua.Taitaa territ olla usein kipukynnyksensä kanssa melkoisia sietäjiä. Nyt Jupiter on ohittanut Venuksen. vaikkuttaaks toikin yöuniin oli niin pätkittäinen yö unien puolest taas toikin yö ![]() hau-uu-koo-oo-tuu-us kohta menee leukaluut paikoiltaan haukotellessa ja ny taas koko päiwän oon väsy ![]() Mä en kans nukkunu juur yhtää ko kyttäsin ettei koiruus nuole haavaansa..en raatsinu laittaa sille kauluria..sidoin sen nyt piiloon yöksi..oli tuppo pysyny hyvin.. Onneks voi Mantan ottaa röihi mukaan..siel mulla onki semmost katkerospraytä mitä voi haavan päälle suihkia ni ei maistu nuoleminen
![]() Mä en kans nukkunu juur yhtää ko kyttäsin ettei koiruus nuole haavaansa..en raatsinu laittaa sille kauluria..sidoin sen nyt piiloon yöksi..oli tuppo pysyny hyvin.. Onneks voi Mantan ottaa röihi mukaan..siel mulla onki semmost katkerospraytä mitä voi haavan päälle suihkia ni ei maistu nuoleminen se aloeveera geeli on loistava tuote tuohonkin itse käytän sitä esm.nuhan aikana kun nenä on rikki sisältä ja päältä ja heti auttaa laitan sitä myöskin nenän sisään se kun on myrkytöntä voi laittaa sitä vaikka suuhun , jos on rakkuloit tai haavoja ![]() eikös niitä tuotteita sinulla ole myynnissäkin niin ostappa siittä hyvä tuote ![]() ^jatkuvassa käytössä on niin ulkoisesti ku sisäisestikkin aloevera
![]() Aloevera on toki hyvä tohon haavaankin, mutta ku sitten ainaki Manta nuolee sitä ku se maistuu niin hyvält ![]() ^jatkuvassa käytössä on niin ulkoisesti ku sisäisestikkin aloevera teenkö mantalle tossun ? niin saa haava parantua rauhassa vai repiikö senkin sit irti ![]() On mulla täällä tossuja mutta toi pitää antaa olla "tuulettumasa" ..vain ulos laitetaa käärö ettei pöpö iske haavaan..
Tupa-auto katsastettu ko löyty sopiva konttori jonne se kelpas..
Nyt kelepaa taas ens kesä matkailla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|