Kotiuduttu ja opeteltu kepittämään.. täsä kuudeviiko ystäväni, ...tana ja ...kele kepit![]()
Anteeksi Vippe. Jotenkin tuli vain mieleen ruottalaiset
noista kepeistä.

Joo. tää oli tyhmä juttu minulta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1185 1186 [1187] 1188 1189 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kotiuduttu ja opeteltu kepittämään.. täsä kuudeviiko ystäväni, ...tana ja ...kele kepit Anteeksi Vippe. Jotenkin tuli vain mieleen ruottalaiset noista kepeistä. ![]() Joo. tää oli tyhmä juttu minulta.
Anteeksi Vippe. Jotenkin tuli vain mieleen ruottalaiset Mahtava huomio!! Kotiuduttu ja opeteltu kepittämään.. täsä kuudeviiko ystäväni, ...tana ja ...kele kepit Minulla on jäänyt huomioimatta, että mikä se operointi oli? Minulla on jäänyt huomioimatta, että mikä se operointi oli?säärestä kasvain Poistettu vaihteeksi mjo33400 hylkylistalta.. Tää puhelimella surffaaminen on ihan /c:stä ku aina mä tökkäsen vahingossa jonkun estoon..
Käytä Tapatalkia. Toimii paremmin.
Siksi minäkin siirryin käyttämään tapatalkkia,siis tuon hylkylistan takia. Sieltä löytyi aina joku vahingossa sinne joutunut
Sent from my iPad using Tapatalk ^
Sinä olit mun hylkylistalla pitkään. Vahingossa tokikin. ![]() Syy ihan sama. Vaan oppii sitä näpelöimään hiljakseen.
Käytä Tapatalkia. Toimii paremmin. Nääh! Suurimman osa aikaa surffaan kuitenkin koneella. Vaan nyt joku lahopää jätti läppärinsä vaunuun ja vaunu on vuosipaikalla.. Ja toisinaan siis vaunulla surffailen puhelimella.. Tänään oli taas aamulla sellainen hetki, mikä muistattaa mua siitä miksi tän ammatin olen valinnut. Kohta 4-vuotias hoitolapsi tässä edellispäivä kertoi että hänellä on kotona sellaisia mansikkakarkkeja. Heitin sitten ihan vitsillä että jos hänellä on niitä aljon niin olisi voinut mullekkin tuoda. Tänään aamulla tyttö tuli silmät loistaen hoitoon ja antoi mulle pienen pienen punainen pillerin kokoisen karkin. Hän toi mulle nyt viimeisen mansikkakarkkinsa. Olin niin otettu <3 Oikeastaan eilen, suunnistimme kohteeseen, joka ei sijaitse asfaltitiellä
Vaikeeta vieraissa paikoissa välillä, mutta hyväksymällä hiekkatiet tomppa laski sitte reitin metsäautoteiden kautta näppärästi. Tietysti tuli tämä havaittua vasta kun oli jo enimmäkseen liian myöhäistä. Perille toki löydettiin, vaikka tomppa viimeisen risteyksen vääräänsuuntaan neuvoikin, eikä noi kotomaan metsäpolut nyt Puolaan verraten niin heikossa kunnossa ollu Haluisin toki tietää mistä tomppaan on revitty nopeusrajotukset autonlevyiselle saunapolulle 80km/h. Kohta luontokohteeseen hämmästelemään Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1185 1186 [1187] 1188 1189 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|