Nyt mie vasta ahkerana olen ollut.
Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa.
Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nyt mie vasta ahkerana olen ollut.
Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa. ![]()
Nyt mie vasta ahkerana olen ollut. ![]() Minä poistin kahden sentin jääkerroksen auton katolta. Putsattu vanhuksien piha lumesta. Viimeksi tein siellä lumityöt reilu kuukausi sitten.
Lunta oli kertynyt sen verran, että lumilingostakin näkyi välillä vaan kahvat. Nyt mie vasta ahkerana olen ollut.Me käytiin yhdessä hakemassa koffia ![]() Et vois tulla kesä jo ![]() Putsattu vanhuksien piha lumesta. Viimeksi tein siellä lumityöt reilu kuukausi sitten. Meillä on nyt ollut toisinpäin. Ollaan putsattu nuorten pihaa lumesta, kun lomalla ovat. ![]() täällä isäntä kans putsas
tupacarssin katolta lumia ![]() näin se tapahtuu täällä meidän omalla tiellä..... ensin kiihdytetään ihan hirween hirweesti ja sitten klossit pohjaan ihan täysin hirweesti ![]() eikä kannata sanoa noista aikesta vierustoverille ennakkoon mitään joka meinaa lentää turvavöistä huolimati tuuliglasista ulos tämä tehdään muutamia kertoja kunnes lumet ovat pois katolta onneksi olen vielä selvinnyt tuosta putsauksesta ilman sydärii... vaikkakin liki on sekin jo ollut moises putsaus hommas .. höh ![]() hiihtoloman iloksi. kauttamuiden 2-3 tuntia hyöty liikuntaa lumitöitä forssan alueella, laatu aikaa mamman kanssa. lumitöita ei paha . kivaa oli. viikonlopun isätä oli mielissään . joutais kesä tulla
Nyt mie vasta ahkerana olen ollut. ahkera oot sie ollu mut ennenkaikkea rohkeana Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa. Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa. ![]() Akkuja olen kanssa lataillut, kameroiden akkuja. *) Meidän kylällä Turkin pojista käytettävä vilpittömän ystävällismielinen termi.
^
sama nimitys meijjän kyllä. meilä on myös grilli siinä ja sitä pitää kiinalainen todella hyvät grilli safkat mut ei vedä vertoja Oulun grilleille ![]() Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa.Onneksi ei omia akkuja ![]() ^
Huomenna alkaa omien akkujen latailu... autossa onkin lataus päällä, kävin vasta laittaan hallilla roikan nokkaan. ^Joopa,Oulu on grillien ja pizzerioiden luvattu kaupunki,ainakin määrässä.Kyllähän täällä myös laadullisesti on monta hyvää paikkaa.Huomenna menevät muutamaksi tunniksi ainakin pizzeriat kiinni sen ampumistapauksen vuoksi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|