Työterveys huolto on,niin kallelaan työnantajaa päin
Vaikka niin ei saisi olla!
Vaikka niin ei saisi olla!|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työterveys huolto on,niin kallelaan työnantajaa päin
Vaikka niin ei saisi olla!Siikoja savustelin, niitä syötiinkin pottujen kanssa hyvällä ruokahalulla.
Siikoja savustelin, niitä syötiinkin pottujen kanssa hyvällä ruokahalulla.jaa mull vasta savustumassa ja potut kattilassa.... ja kottaraisen tekemä salaatti lisukkeeksi... Varo vaan ettei tuo kamppaa sinua tuossa nurkalla.
![]() söit kyl perhe pitzan älä nyt hyvä mies kuseta karavaanari tovereita eihän sulla ole edes aseita
söit kyl perhe pitzan älä nyt hyvä mies kuseta karavaanari tovereita eihän sulla ole edes aseita Pakko kysyä, että mihin tämä vastaus oli tarkoitettu? ![]() ostin itselleni joululahjaksi
keuhkokuumerokotuks en 99 e ja ihana iloinen terveydenhoitaja pitisen olkavarteeni myöskin hän ilmoitti minun ihmeekseni että olin laihtunut kaik -2kg noh tuohan olikin ilonen uutinen nyt meen helmikuussa uudelleen joskos olis vaikka toinen moinen tippunut varsinkin nyt kun en voi suklaatakaan syödä ![]() Pakko kysyä, että mihin tämä vastaus oli tarkoitettu? minä ihmettelin samaa ![]() Pakko kysyä, että mihin tämä vastaus oli tarkoitettu? Veikkaan että tähän? "Laitettu pari teertä kiehumaan,jotta sais tänäänkin syömistä,se on sitä luomu ruokaa "Kannattaa lainata alkuperäinen, tulee muuten meille tikkuja kynsien alle kun ei snaijaa ![]() söit kyl perhe pitzan älä nyt hyvä mies kuseta karavaanari tovereita eihän sulla ole edes aseitaMikäs tää on nyt? Kannattaa lainata alkuperäinen, tulee muuten meille tikkuja kynsien alle kun ei snaijaa juuh ihan totta tää kun on kuitenkin elämääkin tärkeämpää ![]() kuolen nauruun taas ![]() Laitettu pari teertä kiehumaan,jotta sais tänäänkin syömistä,se on sitä luomu ruokaa Siin o teille orginaali !! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|