Ifolorilta tilasin. Olen tehnyt muutaman aikaisemmin, ei ole kokemuksia muiden valmistajien tuotteista eikä tilausohjelmista. Ifolorin ohjelma on työläs ja vähän kankea. Tähän viimeiseen kirjaan en jaksanut askarrella kuvatekstejä. Päätin kirjoitella käsin mustalla ohuella tussilla... Kuvaan suht paljon ja esim. lomakuvat ja perhetapahtumat jää helposti koneelle tiedostoihin. Olen ajatellut, että kuvakirjoina saattaisivat säilyä paremmin ja niitä tulisi vuosien päästä herkemmin katseltua ja selailtua. Irtokuvia tuskin jaksaisin liimailla enää albumeihin ja vielä kuvatekstittää.
Ifolorin kirjat ovat olleet ihan ok. ja hintakin mielestäni kohdallaan. Ifolorilta olen tilannut myös kuvia ja näin olen lipsahtanut heidän sähköpostilistoille . Tarjouksia tulee vähän väliä, kannattaa odotella jos ei ole kiire valmiilla tuotteella.
Ifolorin kirjat ovat olleet ihan ok. ja hintakin mielestäni kohdallaan. Ifolorilta olen tilannut myös kuvia ja näin olen lipsahtanut heidän sähköpostilistoille . Tarjouksia tulee vähän väliä, kannattaa odotella jos ei ole kiire valmiilla tuotteella.