Ostin talvikengät nastoilla.
Kyl nyt kelpaa käppäillä jäisillä teillä mut salaa ei pääse toisten nurkkia kuuntelemaan
Icebugit???
Pikkusisko koiraihmisenä just osti ja on tyytyväinen. Hiukan tekis mieli. Voiko niiden kanssa ajaa autoa?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 991 992 [993] 994 995 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ostin talvikengät nastoilla. Icebugit??? Pikkusisko koiraihmisenä just osti ja on tyytyväinen. Hiukan tekis mieli. Voiko niiden kanssa ajaa autoa? Nää on feikit, cittarin tarjouksesta 79 euroa.
Tuntuvat ihan kelpohankinnalta ainakin kun tässä Tallin käytäviä olen käpytellyt. Kyl näil varmaan pystyy ajamaan, mutta ainoaiksi talvikengiksi en suosittelis. Kauppaan en lähtis. Ainakin aikasempi kokemus nastoilla kivilattioilla on tosi liukas. Jäällä kävellessä melkoinen rutina kuuluu, salaa ei voi toisten nurkkiin hiipiä, todellakaan ![]() Lämpimät ja kevyet, helppo kulkea, ei tarvi varata joka askeleella. Olen koiran kanssa kulkija ja työmatkakävelijä.
ajeltu kotio 340km.... olipa väkinäinen matka,kahesti piti pysähtyäkkin... ![]() Missä ootte luuhinu ja kuin teil noin raikasta on?
Tänään istuttu lentokoneessa. Nyt reilun 10km korkeudessa Canadassa Saskatoon nimisen kaupungin yllä. Saas kattoon olisiko 3h.n päästä Californiassa
![]()
Missä ootte luuhinu ja kuin teil noin raikasta on?kouvola-lahti välill meni jokunen päivä ja kotia tulless piti pysähtyy tuoll tikkakosken paronin tiluksilla.. istuttiin iltaa hyväss seurassa kouvola-lahti välill meni jokunen päivä ja kotia tulless piti pysähtyy tuoll tikkakosken paronin tiluksilla.. istuttiin iltaa hyväss seurassaJes, kuulostaa elämältä Icebugit??? Voi! Meillä rouvalla varrelliset talvikenkämallin Icebugit ja mulla juoksulenkkarit. Hyvin pitää, nätisti ropisee ja voi ajaa myös autolla. Parketilla ei kannata kävellä Ei oikeastaan edes puisilla terasseilla.Meille töissä tuli kaikille pakollisiksi nastakengät,nyt onkin ongelmana miten lattiat suojataan. Muovimatoista lastut lentää ja betonilattiasta on jo maalit poissa vaikka pariviikkkoa vasta poijaat on niillä kävelleet. Isännöitsijät on ihmeissään kun taitaa kustannukset lattioiden suojaamisesta nousta taivaisiin koska tää nastakenkä pakko on valtakunnallinen. Sen oon huomannut ett nyt kun täällä rannikolla on vain jäätä niin pojat liukastelee nastakengillä paljon enempi kuin ennen kun he luottavat nastoihin liikaa. Varovainen täytyy muistaa olla vaikka nastat on alla.
Sent from my iPad using Tapatalk Mulla on ollut liki 10 vuotta tällaiset "talvilenkkarit" (ei siis mitkään juoksukengät), joissa nastat käännetään päälle/pois (tuo vihreä osa) tollaset pohjat on munkin pakkassaappis mutta niin notkea en ole että noita kääntelisin sitten vaan tipsuttelen hitaammin kaupassa ![]() nyt on herätty 12 t. yöunilta hiukan oli univelkaa kuitattavana ja nyt nautin vasta kafeet kera paahtisleipäsen ![]() ai että on aikas ihanaa taas olla normaalissa elämässä ei väsynyt ei nälkänen on sähköt ja vedet voi että elämä on ihanaa rauhaisaa sunnuntaita vain itse kullekin ja tehdään päivästämme parempi kuin eilinen kouvola-lahti välill meni jokunen päivä ja kotia tulless piti pysähtyy tuoll tikkakosken paronin tiluksilla.. istuttiin iltaa hyväss seurassa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 991 992 [993] 994 995 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|