Moron,
Viime jouluna Paljakassa pärjäiltiin kovimmillaan -32 asteen pakkasissa komeesti.
Viime jouluna Paljakassa pärjäiltiin kovimmillaan -32 asteen pakkasissa komeesti.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Moron,
Nostin lipun salkoon. Ja pistin uuniin tulet.
Jos lähtis tallustamaan kotoa Tuomaan markkinoille. oisko 6km ja bussilla takas.
http://www.stadissa.fi/tapahtumat/33473/
Lumen lingousta!
Pakkailtu tavaroita huomenne alkavaa kuntoutusta varten, pääsee viikoks karkaamaan pois valvovan silmän alta
Pakkailtu tavaroita huomenne alkavaa kuntoutusta varten, pääsee viikoks karkaamaan pois valvovan silmän altaItsellä ensi kuussa viikon mittanen,ja elokuussa sama homma,mutta taidan jättää väliin.. Tänään on vaan oltu ja laiskoteltu!
![]() Pasi on tutkannut netistä kämppäreitä kevään Euroopan turneeta ajatellen ja mä kaivoin esiin opuksen "Finding birds in Israel". Taitaa vaan joululoma olla liian lyhyt linnustamista ajatellen. ![]() Tel Aviv ei kuuluu varsin lintupaikkoihin ja esim 70km päässä olevalle kibbutsille pitäisi varata aika ryhmälle etukäteen. Höh! Päästään tapaamaan tytärpuolen "appivanhemmat". Jotakin pitäisi Suomesta keksiä tuliaisiksi. Jotain simppeliä. Mariskooli (Finnish desing) ja suklaakonvehteja? ![]() Takassa tuli. Telkkarista leffa. Leppoisaa! ![]() Euroopan reissussa "surettaa" se, kun sitä ei voi enää kokea ekaa kertaa. Tuleeko sellainen olo, että täähän on jo nähty? Toki meidän eka reissu käsitti vain pienen siivun, eli näkemättömiä paikkoja riittää loppuelämäksi. Mutta ne ekan päivän fiilikset, kun en meinannut Rostock-Munchen-väliltä osata ostaa kahvia, kun "palvelukahviin" ei ole kotimaan huoltsikoilla tottunut. Olin varma, että me vähintään kuollaan nälkään. Niitä ei pääse enää kokemaan! ![]() Pakkailtu tavaroita huomenne alkavaa kuntoutusta varten, pääsee viikoks karkaamaan pois valvovan silmän alta Viikon päästä olisi, mutta täytyy siirtää. Ei yksi ihminen joka paikkaan repeä. Muutenkin järjetön ajankohta Joulun alusviikko. Nyt alkaa puuhailu. Nyt ne laatikot meni uunin hellään hyväilyyn. ![]() Woihan elon riemuriihi
että oli turkkuses vilinää ja vilskettä mistä noita immeisiä riittääkin ![]() jonoja siellä jonoja täällä jopa huoltoasemien mittareiden äärellä ![]() mutta tämä mäki hiljeni jälleen ja lahjukset lähtivät kohden pukin jako kohdetta silloin näemme taas jäleen ja voi sitä lasten riemua kumpa nyt vain jaksais ootella ![]()
Mun mielestä Eurooppaan lähtöfiilis on aina niiiiin kutkuttavan ihana, että mikään muu lomafiilis tai matkalle lähtö ei ole tätä vielä voittanut. Tänään olen harrastanut ompeluhommia.
Tuli väsättyä etutelttaan sisäkatto, kun valmiin hinta oli niin suolainen. Jos ens viikonloppuna päästäis vaunulle testaamaan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|