Pilkitty, syoty savuahvenii, kalakukkoo...... tars jaksaa lähtee kotio täält saarest...Onks siellä jo jäät

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pilkitty, syoty savuahvenii, kalakukkoo...... tars jaksaa lähtee kotio täält saarest...Onks siellä jo jäät ![]() Haastoin Pasin puolen tunnin haravointitalkoisii n. Etupiha on heti paljon siistimmän näköinen! Meillä on niin *aatanan laiskoja akkoja että istuvat *erseellän ja katsovat viikolla katsomatta jääneitä emmerdaaleja sun muita sarjoja,- täydellisiin naisiin,- koko viikon lopun.. Itse olen ollut talonkatolla vetämässä kylmä bitumia huopakattoon ja kun ilta ehti ja kylmä kouristi niin laskeuduin katolta nurtsille ja haravoin koko pihan.. Ja mitä kun tulen sisään niin ei *erse ole noussut penkistä pyytämälläkään, joten kai tässä on ruokaa ruvettava laittamaan.. Meillä on niin *aatanan laiskoja akkoja että istuvat *erseellän ja katsovat viikolla katsomatta jääneitä emmerdaaleja sun muita sarjoja,- täydellisiin naisiin,- koko viikon lopun..Muista lepopäivä... Onks siellä jo jäätei oo..pilkki on paras avenen pyyntiin 6-7metrin syvyydestä ei oo..pilkki on paras avenen pyyntiin 6-7metrin syvyydestä ![]() Meillä on niin *aatanan laiskoja akkoja että istuvat *erseellän ja katsovat viikolla katsomatta jääneitä emmerdaaleja sun muita sarjoja,- täydellisiin naisiin,- koko viikon lopun.. noh voihan ny hitsiläinen joko oot päässy soffalle itse kokkailin köökissä kaiken laista murkinaa monen monta tuntia ja tuo haravointi menneellä viikolla sujui ,kuin tanssi minä haravoin kasoja ja kultsi nosti kotsareihin ja kuskas kompostiin jotta yhteis pelillä se sujuu niin ulkohommat , kuin köökkihomatkin eli minä teen tiskiä , jota pakkaa tulemaan vähän liiankin paljon kokatessa ja kultsi täyttää koneen ![]() ei oo..pilkki on paras avenen pyyntiin 6-7metrin syvyydestäOnko pysty vaaka vaiko mörri.... Onko pysty vaaka vaiko mörri....pysty paras..jäi vaa pohjaan, eli tarttee men shoppaileen kirkas pysty pysty paras..jäi vaa pohjaan, eli tarttee men shoppaileen kirkas pystytee kaffelusikasta...mi kä on tapsin päässä . mato surviainen,kärpänen?? Tuli pyörähettyä Hämeenlinnassa. Tytär kävi Robinin keikalla koulukaverinsa kanssa, kun meidän tyttö voitti sinne keikalle liput. Keikan yhteydessä oli myös järjestetty fanitapaaminen. Oli kuulemma ihan fantastinen keikka ja Robin oli ollut sellainen kuin hän ajattelikin.
Kun veimme tyttöjä Sirkukseen, porukkaa riitti Sibeliuksen kadulta Raatihuoneen kadulle kaupunigitalon kulmalle asti. Ei ilman koleus vaivannut odottajia. [quote auth :or=aaoulusta link=topic=2063.msg161340#msg161340 date=1383497633]
tee kaffelusikasta...mi kä on tapsin päässä . mato surviainen,kärpänen?? [/quote]aito mato, sit on niitä keinomatoi plus valkosipulaa...sitt e kuse syö niin iha sama mikä siäl on ku saa vetää ylös ..eilen oli iltapäiväl simmost Käyty lasten kanssa juhlistamassa pienen pojan ristiäisiä. Ja loppuilta kuunneltu lasten toiveita siitä että pikkusisko tai veli olis nyt saatava HETI. Ja kun kysyin että miten mää sen yksin teen, niin kuulemma iskän kanssa. Ja kun sanoin et ku se on töissä, niin " eiku teette iskän kans sit sen yöllä"
Hyvin on lapset suunnitelleet jo tän kuvion..Tuli taas vuosi lisää elämän kiertoon. Ei naurata yhtään, kolmen vuoden päästä tulee 60 täyteen. Miksi vuodet tuntuu vierivän aina vaan nopeammin.
Tuli taas vuosi lisää elämän kiertoon. Ei naurata yhtään, kolmen vuoden päästä tulee 60 täyteen. Miksi vuodet tuntuu vierivän aina vaan nopeammin.Onnea Aipelle! Rolling Stone Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|