Laitoin kesäkulkimet talvi lepoon. Knaussin ressun taakse talliin ja Tunturin hilasin tallin kattoon. Ottakoot siellä kevättä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitoin kesäkulkimet talvi lepoon. Knaussin ressun taakse talliin ja Tunturin hilasin tallin kattoon. Ottakoot siellä kevättä.
Sipulle: Sitten kun olet ostanut kolmannen tai neljännen Volvon niin alkaa laatuauto Sitikan ominaisuudet unohtua, näin on mulle ainakin käynyt.
Kyllä Sitikasta jäi positiiviset kokemukset ja yksilöitä ilmeisesti nekin ovat, mulla pelas moitteettomasti useamman vuoden. ![]() Niin että mitä tänään tehty: Tulipa tilattua Setkaan etukuormaaja. ![]() Jos vertailet toimivaan sitikan hydraulijousituksee n niin miltei kaikki muut tuntuvat kovilta. No juu ei noista voi puhua ees samalla viikolla. Mutta tässä lyhyehkön elämäni aikana olen ajanut aika montaa muutakin autoa. Ja tolla Rellulla tehtiin sama reisu viime torstaina, eikä siitäkään voi puhua samana päivänä ton volvon kanssa. Yyh, tollasta Volvoa en kyllä ostais (lue: ei mun selkä kestäis) Ja lisättäköön että ei oo matalaprofiilirenka ita, eikä madallettukaan, mielestäni Jos Volvon koriin ja moottoriin sais Sitikan alustan ja jousituksen niin avot. Auto olis täydellinen.
Tämä d5 moottori on kyllä taloudellisuudessa / tehoissa paljon parempi kuin kuin se 2,2hdi mikä mulla oli sitikassa. Nykyäänhän nuo 1.6 dieselit ovat volvossa, fordissa ja sitikoissa samoja moottoreita. Jos Volvon koriin ja moottoriin sais Sitikan alustan ja jousituksen niin avot. Auto olis täydellinen. ![]() Jos Volvon koriin ja moottoriin sais Sitikan alustan ja jousituksen niin avot. Auto olis täydellinen. Mä en tiiä sen enempää mitä moottori tossa on, mutta on diesel ja jää kyllä kiihtyvyydessään Citikalle kakkoseksi. Mää otin kuulkaas tosta Volvosta oikein kuvanki, hetkonen, pittää ladata se puhelimel tähä ![]() Vanhalla maineella se Volvo elelee, kuten tää Mersukin, jota joudun työkseni ajamaan. Tosin tässä on sentään 3litranen v6 kone, eikä mikään starttimoottori, kuten nyky-volvoissa. Tuossa noin 8 vuotta sitten volvo oli vielä maineensa veroinen, vaikkakin s80 mallin ohjaus oli vähän vetelä.
No, se siitä. Ja mitäkö tänään tehty? No töitä tietenkin, eipä meikäläinen juuri muuta puuhaa. Vanhalla maineella se Volvo elelee, kuten tää Mersukin, jota joudun työkseni ajamaan. Tosin tässä on sentään 3litranen v6 kone, eikä mikään starttimoottori, kuten nyky-volvoissa. Tuossa noin 8 vuotta sitten volvo oli vielä maineensa veroinen, vaikkakin s80 mallin ohjaus oli vähän vetelä.No,no ![]()
Alakerrassa olen leikkinyt puuseppää. Eikä ole ajatukset risteilly rahvaan yksinhertaisimmassa asiassa, henkilöautoissa.
![]() Sipulle: Sitten kun olet ostanut kolmannen tai neljännen Volvon niin alkaa laatuauto Sitikan ominaisuudet unohtua, näin on mulle ainakin käynyt. en osaa tuohon nyt ottaa kantaa kun oon jo ollut toistakymmentä vuotta suobbistinainen ![]() mutta alkaa tuo vanhuus vm 86 jo saabbissakin näkymään mutta vielä onneksi riittää käynti korjaamolla ja molla ![]() noh eilen tuli haravoitua siihen malliin ,että selkä parka on siin mallis ettei pääse kunnolla kävelemään mikä lie lihasjutska ![]() mutta nyt on pakko lähteä tuonne pikkukaupungin cityyn ![]() Ihana aamupäivä kotona: rauhallista heräilyä, kahvia ja lisää kahvia!
![]() Iskuas on ollut pari päivää hiukan parempi ja noi kuntohuoneen laitteet vetää puoleensa. Pasilla on jo menossa viides viikko ja mä jään jälkeen. Oli ihan pakko käydä pieni ohjelma tekemässä.... Nyt kinttu juilii. Oliko fiksua? ![]() Tyhjät tölkit viety ja töihin ostettu evästä. Kohta pitää lähteä ajelemaan iltavuoroon. ![]() Aamulla klo 6 laitoin vuokaan ruuan joka leivinuunissa oli valmis ennen työhönlähtöä. Kätevää!
Nyt selkä kipeä-auts! Auto tuli vaihdettua ja lähettivät kesärenkaat perästä. Hain ja nostelin autoon renkaat- kyllä tuntui. Pitäisköhän minunkin tehdäkin jotain siellä kuntosalilla eikä vain katsella. ![]() Vielä pitäis saada Knaussiin talvirenkaat laitatettua alle- illalla laitoin rekisteriin. Sitten pitäisi nostaa renkaat kyytiin ja ajaa jonnekin vaihdattamaan ne. Auts taas-luulisin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|