Pistäydyin töissä. Mennen tullen ihmettelin, kun eräät puhalteli nurmikolta lehtiä pois. Laittaakohan he sitten kevällä apulantaa tilalle. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pistäydyin töissä. Mennen tullen ihmettelin, kun eräät puhalteli nurmikolta lehtiä pois. Laittaakohan he sitten kevällä apulantaa tilalle.
![]()
Pistäydyin töissä. Mennen tullen ihmettelin, kun eräät puhalteli nurmikolta lehtiä pois. Laittaakohan he sitten kevällä apulantaa tilalle.Joo.. Minä jätän syksyllä kaikki lehdet maahan,tulee ilmaista lannoitetta ja humusta! Pistäydyin töissä. Mennen tullen ihmettelin, kun eräät puhalteli nurmikolta lehtiä pois. Laittaakohan he sitten kevällä apulantaa tilalle. ihmetten myöskin moista otan vain tuosta kulkutieltä isommat roskat pois ja lehdet haravoin ruusupuskiin suojaksi juurille ja ruuaksi maanmatosille ![]()
Hieman jo haiskahtaa! minä voisin vaikka panna 35 euroa vetoa että et ole tehnyt kokopäivää töitä.. Keräilin ruohonleikkurilla lehdet nurmikolta.Anteeksi Arska lainausta. Arvelitko aaoulusta Arskan keränneen koko päivän lehtiä? ![]() Anteeksi Arska lainausta. Arvelitko aaoulusta Arskan keränneen koko päivän lehtiä?Sopii se sinnekki!! tuolle työn sankari k69, heitin haasteen huulen heitosta ![]() Sopii se sinnekki!! Siinä henkilö joka ei turhia selittele. Se vaitelias neljäs mies...... ![]() No en mä töitä töissä tehnyt,syysloma kun on nyt ohi niin vietin töissä lomaltapaluu päivän ja silloin vaan hengaillaan ja puhutaan työkavereitten kanssa potaskaa.
No en mä töitä töissä tehnyt,syysloma kun on nyt ohi niin vietin töissä lomaltapaluu päivän ja silloin vaan hengaillaan ja puhutaan työkavereitten kanssa potaskaa.Meillä kun tullaan lomalta niin päivä menee punaiselle ristille, ja juuaan kahavia, loivennusta lomalta... Käytetty rouvan kauppakassi huollossa ja maksettu
taas aivan liikaa. Oli isompi huolto. Firman automyyjä yllytti vaihtamaan, kun on tullut uusi malli. Sanoin, että anna auto koeajolle katkaisuhoitoon ja laske sillä aikaa tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Antoi "tarjouksen", mikä oli aika humoristinen eikä aiheuttanut lompakkorefleksiä. Uusi malli miellytti ja tarkoituksena on vaihtaa, mutta rajansa kaikella. Kasattu juniorin kans Lego lentsikkaa, edellispäiväinen vierailu ilmailumuseossa teki näköjään tehtävänsä, nyt kuuluu vaan kokoajan "flaps out ja landing gears out"
![]() odotettu inspistä
joka muuten on hävinnyt pahasti jonnekkin ![]() jos sen siellä jossain päin näet niin lähetä kiireesti tänne nyt sille olis juurikin tarvetta ja kiireesti Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|