^ Ei onneksi omakohtaista kokemusta, mutta työn puolestaPalomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu.tiedän.
Onhan noita uutisoitu, kun joskus kokonainen pikkujouluporukka sairastunut....
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^ Ei onneksi omakohtaista kokemusta, mutta työn puolestaPalomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu. Palomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu. ![]() Kaupassa käyty ja ootellessa Aalon suunnittelemaan saunaan pääsyä
![]() Kaupassa käyty ja ootellessa Aalon suunnittelemaan saunaan pääsyä tässä kanssa ootellaan pihasaunan lämpiämistä meitin saunan suunnittelija on aikas vähän tunnettu ![]() mutta kultsi kun sen hyvin lämmittää ja muutaman tippan eteeristä öljyä pikku purnukkaan kiukaalle asettaa ja sitten kuuman mustaherukkatotin saunan päälle kulautan niin eiköhän "suomalais-turkkilainen" lentsu saa kyytiä tässä kanssa ootellaanKyllä mä varmaan tunnen ![]() Ruohonleikkuria putsailtu ja terät teroitettu kesän urakka takana, hyvin on robotti hommansa hoitanut.
Ruohonleikkuria putsailtu ja terät teroitettu kesän urakka takana, hyvin on robotti hommansa hoitanut. nyt sinun pitää viel homata robotti tekemään noi putsaus hommat ![]() Kaikenlaista, mm vaihdoin iphonen näytön.Nehän maksoi osan pois, eikä tarvinnut edes lähettää sinne, video riitti Nehän maksoi osan pois, eikä tarvinnut edes lähettää sinne, video riitti ja mitäs Ripalla on tuolla yläkuvassa tölkissä
Cocacola laittia vaikos ? ei ainakaan koffia ,kun oon ymmärtänyt että alkot on noting ...sinulla
ja mitäs Ripalla on tuolla yläkuvassa tölkissä Penkillä oleva ainakin koffia. Kädessä olevan pohjasta ei oikein voi päätellä! :-) Koffia on ja pirun hyvälle maistu,pitkästä aikaa,nyt on kylläkin pari leipää tossa ja lasi maitoa
![]() Koffia on ja pirun hyvälle maistu,pitkästä aikaa,nyt on kylläkin pari leipää tossa ja lasi maitoa mäkin aattelin alkaa keittelemään puuroa kun on niin huono olo ettei oikein mikään maistu millekkään ![]() ja vesi linjalla mennään tietty tai mulla on vettä lasissa ukkokullalla jotain muuta "sauna juomaa" ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|