^ Ei onneksi omakohtaista kokemusta, mutta työn puolestaPalomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu.tiedän.
Onhan noita uutisoitu, kun joskus kokonainen pikkujouluporukka sairastunut....
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^ Ei onneksi omakohtaista kokemusta, mutta työn puolestaPalomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu. Palomiehillä onnistunut pikkujoulu. Illan aikana kaikki sammu. ![]() ![]() Kaupassa käyty ja ootellessa Aalon suunnittelemaan saunaan pääsyä tässä kanssa ootellaan pihasaunan lämpiämistä meitin saunan suunnittelija on aikas vähän tunnettu ![]() mutta kultsi kun sen hyvin lämmittää ja muutaman tippan eteeristä öljyä pikku purnukkaan kiukaalle asettaa ja sitten kuuman mustaherukkatotin saunan päälle kulautan niin eiköhän "suomalais-turkkilainen" lentsu saa kyytiä tässä kanssa ootellaanKyllä mä varmaan tunnen ![]() Ruohonleikkuria putsailtu ja terät teroitettu kesän urakka takana, hyvin on robotti hommansa hoitanut. nyt sinun pitää viel homata robotti tekemään noi putsaus hommat ![]() Kaikenlaista, mm vaihdoin iphonen näytön.Nehän maksoi osan pois, eikä tarvinnut edes lähettää sinne, video riitti Nehän maksoi osan pois, eikä tarvinnut edes lähettää sinne, video riitti Cocacola laittia vaikos ? ei ainakaan koffia ,kun oon ymmärtänyt että alkot on noting ...sinulla
ja mitäs Ripalla on tuolla yläkuvassa tölkissä Penkillä oleva ainakin koffia. Kädessä olevan pohjasta ei oikein voi päätellä! :-) ![]() Koffia on ja pirun hyvälle maistu,pitkästä aikaa,nyt on kylläkin pari leipää tossa ja lasi maitoa mäkin aattelin alkaa keittelemään puuroa kun on niin huono olo ettei oikein mikään maistu millekkään ![]() ja vesi linjalla mennään tietty tai mulla on vettä lasissa ukkokullalla jotain muuta "sauna juomaa" ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|