Samaa tässä mietin että josko lähtis Pitkäselle makkaran syöntiin..
Suunnitellut josko lähtis käymään Hyvinkäällä makkaran syönnissä Best Caravaanilla.
Ei muuta kuin monot jalkaan ja menoksi

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Samaa tässä mietin että josko lähtis Pitkäselle makkaran syöntiin.. Suunnitellut josko lähtis käymään Hyvinkäällä makkaran syönnissä Best Caravaanilla. Ei muuta kuin monot jalkaan ja menoksi ![]() Eiks tämä ollu perjantaina hyvinkäällä? la espoo ja su turku?
Eiks tämä ollu perjantaina hyvinkäällä? la espoo ja su turku? Voihan ne silleenkin kiertää jos haluaa ![]() Mitäs tykkäsit soliferista ja polaristaSiellä olis sullekin Svit 700 malli. Komeita oli ja paljon kiinnostuneita ihmisiä. Siellä olis sullekin Svit 700 malli. Komeita oli ja paljon kiinnostuneita ihmisiä. ![]() Melkein tuli ostettua vene! pohjan profiili ei miellyttänyt niin jäi ostamatta..
![]() Melkein tuli ostettua vene! pohjan profiili ei miellyttänyt niin jäi ostamatta..Eihän nyt talvella venettä tarvii,vaan moottori kelkka ![]() Vaunusta puhallettu vedet ulos.En ole koskaan puhaltanut vesiä pihalle,eikä ole jäätynyt,kysymys kuuluu,että pitääkö noin tehdä? Ja kaikki raanat auki.. En ole koskaan puhaltanut vesiä pihalle,eikä ole jäätynyt,kysymys kuuluu,että pitääkö noin tehdä? Ja kaikki raanat auki.. Suosittelen tekemään. Itse otan vielä pumpun vesi tankista sisälle ja kaikki hanat auki asentoon. Tänään on pesty hymeri ja hinkattu 2miljoonaa veriläiskää alkovista. Vaihdettu autoon polttimoita.
Suosittelen tekemään. Itse otan vielä pumpun vesi tankista sisälle ja kaikki hanat auki asentoon.Mulla on kyllä vaunussa periaateessa koko talven lämmöt päällä,kun nukutaan siellä vaihtelun vuoksi.. ![]() Erään foorumilaisen avustuksella korjattu (hiilien vaihto) trumatikin puhallin laitettu takaisin paikoilleen ja pöhisemään...
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|