|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Vaunuiluun liittyen tyhjensin ruokakaapit kaikesta elintarvikkeesta. Kertakäyttöastiat ja suodatinpussit, sekä astiat vielä jätin vaunuun. Toisaalta voisi nekin laittaa laatikkoon ja sisälle talveksi. Myös telkkarin toin sisälle lämpimään talveksi. Lisäksi laittelin kaksi kosteuden poistajaa, toinen lattialla, toinen tiskipöydällä. Koko kesän on ollut vaatekaapin lattialla poistaja, ja kyllä sinne vain vettä on kertynyt. Pitää vielä tyhjentää loputkin roinat kaapeista ja kunnollinen siivous ennen talvea. Kun vain keksisi mihin sen laittaa - vaimo on sitä mieltä että auto on saatava katokseen talveksi. ![]()
ja vilkutettu takavaloille nyt hiljeni tämä käpälämäki jotta arki saapui kun taas nelisin jäätiin poijat kuorsaa ja itse vietän laatuaikaa Orgin parissa kun ei ole moneen päivään ehtinyt tänne piipahtamaan Ja huommenna pitäisi käväistä viellä kylpyhuoneessa pari seinää ja vessassa kanssa käsienpesu-altaan tausta. Käyty laatoittamassa kaverin keittiö työtasojen ja hella takaiset seinät. Tyyliin tiiliseinä. Olipahan melkoinen leikkuuleikki. laitappa kuvaa siitä tiilijutskasta alkoi kauhiasti uteluttamaan ![]() Kuvia nyt ei ole, mutta ehkä torstaina kun saumaan sen, niin sitten. P.s. Kuvio ei ole minun omaan mieleen, sillä se on aika levottoman näköinen kun laatta on noin pientä. Mutta empä minä sitä tarvitsekkaan katsella kuin kerran pari vuodessa. Valkoinen laatta 15x 7,5 cm. Eli jos alin rivi alkaa täydellä laatalla, niin seuraava rivi alkaa puolikkaalla. Kuvio on siis normaalintiili seinän näköinen. ahaa ..noh jos muisat ottaa kuvaa niin kiva mutta jos työn iloisessa touhussa se unohtuu niin äläpäs tuosta ole moksiskaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|